کد خبر 1138202
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۶

به گزارش مشرق، علی دارابی، معاون امور استان های صداوسیما درباره احتمال پیروزی بایدن در صفحه اینستاگرام خود نوشت: آیا پیروزی بایدن نوید آمریکایی دیگری را می‌دهد؟ واقعیت آن است که اصول لیبرالیسم و دموکراسی آمریکایی ثابت است و برای دموکرات ها و جمهوری خواهان مشترک است. " ارزش‌های مسلط آمریکایی" برای بایدن و ترامپ یکی است.

 از جمله اصول مناسب و راهبردی سیاست خارجی و بطور اخص خاورمیانه ای آمریکا که توسط جمهوری خواهان (ترامپ) و دموکرات ها (بایدن) مورد انتظار است و در ۴ دهه گذشته بارها و بارها عملیاتی شده است عبارتست از:

 حمایت از اسرائیل و مقابله و مخالفت با انقلاب اسلامی.

اولین قانون ظالمانه و فراسرزمینی برای تحریم اقتصادی ایران در زمان جیمی کارتر رئیس جمهور دموکرات در ماه‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی اعمال شد.

 قانون داماتو که فراگیرترین و پایدارترین تحریم ها چند دهه اخیر علیه ایران را بوجود آورده است در زمان ریاست جمهوری بیل کلینتون دموکرات وضع شد.

 جورج شولتز وزیر امور خارجه بوش پدر (جمهوریخواه) خواهان نابودی ملت ایران و جورش بوش پسر ایران را " محور شرارت " نامید.

سردار صلح و امنیت و مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بدستور رئیس جمهور، جمهوری خواه (ترامپ) در خاک عراق ترور شد و تشدید تحریم های ظالمانه و ضد انسانی در زمان او به اوج رسید.

 فرقه تروریستی، آدم کش و بدنام "منافقین" در زمان دموکرات ها از "فهرست سازمان های تروریستی" خارج و در دوره همین دموکرات ها بود که "سپاه قدس" در فهرست سازمان های  تروریستی جای گرفت؟! این است چهره واقعی آمریکا.

اما حالا سرنوشت پاره ای از مسائل ایران به انتخابات آمریکا گره خورده است؟ پاسخ کوتاه است! اتخاذ سیاست های لیبرالیستی، سازشکارانه و مرعوب شدن در برابر ظلم و جنایات آمریکا در داخل ایران اصلی ترین علت این همه مسائل است.

رهبری معظم انقلاب اسلامی همواره از " عزت، حکمت، مصلحت" به مثابه سه ستون سیاست خارجی جمهوری اسلامی یاد کرده اند. آنچه که امروز باید در صدر کار مسئولان به خصوص قوه مجریه قرار گیرد اتکاء به توان داخلی و عزم و اراده ملی برای غلبه بر مشکلات با نگاه به درون کشور است.

کاهش اختلافات در داخل کشور ، رسیدن به اجماع برای وحدت و حل مشکلات، درک درست و داشتن تحلیل جامع از شرایط داخلی و خارجی، اتحاد مسئولان و قوای سه گانه و سایر نهادهای قدرت است که موجب اقتدار و نفوذ و اثربخشی جمهوری اسلامی و بازدارندگی دشمنان آن خواهد بود.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    ترامپ یه جانی بدکاره اس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس