کد خبر 1137912
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
آلکنو دستیارش را هم برای حضور در ایران انتخاب کرد+عکس

گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران دستیارش برای حضور روی نیمکت تیم ملی کشورمان را هم معرفی کرد.

به گزارش مشرق، اعضای کمیته فنی و اتاق فکر انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال، با اکثریت آرا ولادیمیر آلکنو و دانیل کاستلانی را برای هدایت ملی‌پوشان در لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۱ و بازی‌های المپیک توکیو انتخاب کرد. برنامه‌های دو گزینه در کمیته فنی مطرح و مورد تایید قرار گرفت و مقرر شد فدراسیون، مذاکرات با این سرمربیان را برای توافق نهایی ادامه دهد.

ولادیمیر آلکنوی روس که از وی به عنوان گزینه اصلی هدایت تیم ملی والیبال ایران یاد می شود برای حضور در ایران برنامه‌های خود را ارائه کرد. وی برای حضور در ایران درخواست کرده تا یک دستیار هم با خود بیاورد. وی از توماس توتولو ایتالیایی برای همراهی خود برای حضور در ایران نام برده است. این در حالی است که کاستلانی هم خواهان حضور یک دستیار در کنار خود بوده، اما به گزینه خاصی اشاره نکرده است. 

توتولو ایتالیایی از مربیان سرشناس والیبال جهان است که سال ها با آلکنو کار کرده است. او هم اکنون همراه با آلکنو روی نیمکت تیم زنیت کازان روسیه می نیشیند و به عنوان مربی تیم ملی صربستان هم فعالیت می‌کند.

گفته می‌شود در نشست کمیته فنی، بیشتر اعضا به آلکنو رای دادند و به همین دلیل قرار شد تا مباحث مالی با این مربی روس آغاز شود. این در حالی است که محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال از عقد قرارداد با سرمربی جدید تیم ملی تا هفته آینده خبر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس