کد خبر 1137907
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
اتفاقات خوب و بد اردوی اول تیم ملی کشتی آزاد/ ابراهیمی مسابقات جهانی را از دست داد، کریمی شاید برسد

پایان اردوی اول تیم ملی کشتی آزاد کشورمان یک خبر خوب و یک خبر بد برای دوستداران کشتی و تیم ملی به همراه داشت.

به گزارش مشرق، اردوی اول تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی صربستان از روز 25 مهر ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی آغاز شد. این اردو که تا روز هفتم آبان ماه ادامه داشت در حضور اغلب مدعیان اصلی اوزان دهگانه زیر نظر کادر فنی تیم ملی برگزار شد.

یکی از نکات جالب توجه این اردو، بازگشت علیرضا کریمی روی تشک بود. این کشتی‌گیر که اواخر فروردین ماه بعد از اعلام رسمی تعویق یک ساله المپیک، رباط پاره زانویش را زیر نظر دکتر کیهانی جراحی کرد، بعد از پشت سر گذاشتن شش ماه تجویزی پزشک، تمرین کشتی را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید:

مصدومیت شدید ملی پوش کشتی آزاد

خبر خوب اینکه او توانست کشتی بسیار خوبی با مدعیان اصلی دوبنده تیم ملی داشته باشد و اینطور که پیداست در صورت تأیید پزشک، احتمال اضافه شدن وی به نفرات شرکت‌کننده در انتخابی روز 15 آبان ماه وجود دارد؛ این در حالی است که با توجه به وضعیت موجود و جراحی سنگینی که کریمی پشت سر گذاشته بود، پیش‌بینی همه، از کادر فنی و کارشناسان گرفته تا حتی خود این کشتی‌گیر، این بود که او مسابقات جهانی صربستان را از دست خواهد داد.

اما اردوی اول یک خبر بد هم برای محمدجواد ابراهیمی، کادر فنی و کشتی‌دوستان داشت. او که پیش از این دچار پارگی رباط صلیبی شده بود، در حین تمرین با یکی از کشتی‌گیران وزن 97 کیلوگرم دچار پارگی مینیسک شد و با تشخیص دکتر کیهانی نیاز به عمل جراحی دارد.

به این ترتیب این کشتی‌گیر شایسته وزن 92 کیلوگرم که تا امروز با بدشانسی حضور در مسابقات جهانی را از دست داده بود، در این پیکارهای جهانی هم قادر به کشتی گرفتن نخواهد بود.

مسابقات جهانی بلگراد قرار است 22 تا 30 آذر ماه در صربستان برگزار شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس