اصلاح وضعیت پرداختی‌های متناسب سازی حقوق بازنشستگان از آذر

رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: تجمیع مبالغ پرداختی قانون متناسب سازی در پایه حقوق بازنشستگان و تجدید نظر در فرمول متناسب سازی مشاغل سخت از ابتدای آذرماه اعمال می شود.

به گزارش مشرق، علی اصغر بیات اظهار داشت: پس از اجرای قانون متناسب سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی، جلسه‌ای با مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی مبنی بر رفع برخی کاستی‌ها و اشکالات پیش آمده برگزار و نقطه نظرات و دیدگاه‌های خودمان را مطرح کردیم.

بیشتر بخوانید:

پرداخت ۳۵۰۰ میلیارد تومان برای مطالبات بازنشستگان

وی افزود: خوشبختانه در این جلسه با مباحث کارشناسی انجام شده دو مورد از مهمترین موضوعاتی که به صورت مداوم از سوی بازنشستگان و مستمری بگیران مطالبه می‌شد حل و فصل کردیم.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی تاکید کرد: اولین مورد تجمیع مبالغ پرداختی بابت تمامی اقلام متناسب سازی شامل ضریب ترغیب و تفاوت تطبیق و غیره در پایه حقوق مستمری بگیران و دومین مورد هم اصلاح در فرمول مبلغ متناسب سازی مستمری بگیران سخت و زیان‌آور بود که این مباحث در حد صورتجلسه باقی نماند و تأیید هیأت مدیره سازمان تأمین اجتماعی هم اخذ شد بنابراین شاهد اجرای آن از ابتدای آذر ماه خواهیم بود.

بیات افزود: اجرای قانون متناسب سازی دستاورد بسیار بزرگی است که علیرغم همه مشکلات و موانع به ثمر نشست و امیدواریم همانگونه که این گام مهم برداشته شد، با دلسوزی و هم افزایی بیشتر مسئولان و دولتمردان، کاهش مشکلات بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی را شاهد باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ناشناس IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    7 0
    ولش کنید زحمت نکشید سال تمام شد.
    • علی IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
      4 0
      واقعا یکنفر مسئول کاروتمام کنه چقدر وعده بعید واقعا خسته شدیم بعداز۳۳ سال براراحتی مااین دولت بی تدبیر چه میکن بقول دوستمون سال تمام شد ۰مستمری بگیر بی ارزش شده؟
  • ناشناس IR ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    3 0
    خدا کند مسئولین متوجه شده باشند که در حق این قشر چه بی عدالتی انجام دادند چرا برای این قشر فرمول 90.درصد را اعمال نکردند مطابق کشوریها و. لشگر یها انشاالله که این دفعه این بی عدالتی را جبران کنند نه اینکه در حد حرف باشد
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    جااااااااااااااااااااااااااااان ؟!
  • نیره تقوی زاده IR ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    0 0
    سلام من تمام حرفم این است که جز مشاغل سخت بودم که هرچه تلاش کردم با مدارک وعدله قبول نکردن و ۳۰ سال کار کردم ۲۸ سال وشش ماه شد سابقه مرا رد نکرده بودن والان دارم بااین متناسب سازی بی اعدالت دو ملیونو چهار صد تومان میگیرم یعنی با ۲۵ ساله ها ایا این انصاف است اقایان من حقم را میخواهم
  • بهرام بنی النجار IR ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    من کارگر سخت و زیان اور در کارخانه قند چنارن با مدرک کارشناسی با سی واندی سابقه 4800000تومان ومثل من در لشکری و کشوری9200000تومان ایا این عدالت است
  • ناشناس IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 0
    ما حقوقمون یه تومانه آیا کسی هم هست این مبلغ رو بگیره؟ این یک میلیون باهمه اضافات و حق اولا و...که شده یه تومن ما باید چیکار کنیم؟ بی کی شکایت کنیم؟
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 0
    من نمیدونم لشکری و کشوری برای مملکت چه کار اضافی را انجام دادند که ما نکردیم. بابا خجالت بکشید این بازنشسته ها ۳۰ سال حق بیمه پرداخت کردن و حالا آخر عمری باید دنبال خونه اجاره ای بگردم و تمام دارایی من ۱۰میلیون تومانه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس