کد خبر 1137508
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
معترضان مکزیکی آدمک ترامپ را به آتش کشیدند

معترضان مکزیکی روز شنبه آدمک‌های دونالد ترامپ و یک مامور گشت مرزی را در مرز ایالات متحده به آتش کشیدند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، معترضان مکزیکی ضمن محکوم کردن سیاست های مهاجرتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، آدمک وی را در مرز ایالات متحده به آتش کشیدند و از رای دهندگان آمریکایی خواستند تا در انتخابات سه شنبه بار دیگر به ترامپ رای ندهند.

بر اساس این گزارش، ده ها فعال حقوق مهاجران روز شنبه در اطراف موانع ساحلی در شهر تیجوانا که مکزیک و آمریکا را جدا می کند، تظاهرات کردند و شعارهایی علیه سیاست های مهاجرتی ترامپ سردادند.

بیشتر بخوانید

ویدئوی جالب حامیان "جو بایدن" علیه ترامپ

ترامپ: با پیروزی بایدن "ایران" صاحب خاورمیانه می‌شود!

تظاهرات کنندگان شعار می دادند:"ترامپ ما برای دیوار مرزی تو پولی پرداخت نخواهیم کرد." تظاهرات کنندگان سپس آدمک ترامپ را به آتش کشیدند.

یکی از فعالان حقوق مهاجران در این باره گفت: ما از رای دهندگان آمریکایی می خواهیم که علیه ترامپ و در حمایت از امید رای دهند. بایدن به ما قول داده است تا اصلاحاتی را در زمینه مهاجرت اجرا کند، ما منتظر اجرای این وعده ها هستیم.

ترامپ که در حال رقابت با جو بایدن در انتخابات 3 نوامبر است، قصد دارد برای یک دوره 4 ساله دیگر به ریاست جمهوری آمریکا دست یابد. وی در سال 2016 میلادی با وعده مقابله با مهاجرت غیرقانونی از مکزیک در انتخابات پیروز شد.

ترامپ بارها رئیس جمهور مکزیک را برای پرداخت سهم این کشور در ساخت دیوار مرزی مشترک تهدید کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهروز IR ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    بایدن به ما قول داده..خخخخخخ احمق ها به جای اینکه به فکر درست کردن کشور خودشون و از بین بردن قاچاق انسان و مخدر باشن به وعده های یه آلزایمری دل خوش کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس