جدایی علی کریمی توفیق اجباری برای استقلال/ مس حریفی ناشناخته است

پیشکسوت آبی پوشان با اشاره به جدایی علی کریمی از این تیم گفت: این اتفاق می‌تواند یک توفیق اجباری برای استقلال باشد.

به گزارش مشرق، افشین حاجی پور پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: هیچ تیمی از جدایی بازیکنان بزرگش سود نمی‌برد مگر آنکه بازیکنان جوانی در اختیار داشته باشند که بتوانند این خلا را پر کرده و با استفاده از این فرصت در مسیر ستاره شدن قرار بگیرند. اتفاقی که به نظر من در استقلال بعد از جدایی علی کریمی بستر آن فراهم است.

وی بیان داشت: علی کریمی بی تردید یکی از بهترین‌های یک دهه اخیر استقلال بود و قطعاً بابت جدایی او خوشحال نیستم و فکر می‌کنم زمان ببرد تا جای خالی او پر شود. اما از یک سوی دیگر می‌بینم این اتفاق می‌تواند برای جوانانی که مترصد فرصتی کوچک بودند تا خودی نشان داده و در مسیر درخشیدن قرار بگیرند، توفیقی اجباری باشد.

مدافع چپ تیم استقلال در دهه هفتاد در ادامه تصریح کرد: در بین بازیکنان تیم استقلال می‌بینم نفراتی را که این ظرفیت را دارا هستند و می‌توانند به اعتماد کادر فنی پاسخ داده و رفته رفته خودشان تبدیل به یک علی کریمی دیگر شوند.

بیشتر بخوانید:

استقلال از رفتن بازیکن لطمه نمی‌خورد

حاجی پور خاطر نشان ساخت: همواره وجود بازیکنانی با قابلیت بازیسازی بعلاوه رهبری در میانه زمین اهمیت دارد. در استقلال سال‌ها امید ابراهیمی این نقش را بازی کرد و بعد از او نیز این وظیفه به علی کریمی سپرده شد و انصافاً او نیز به خوبی از عهده انجام این وظیفه بر آمد و حالا باید دید کدام بازیکن قرار است این نقش را در بر عهده بگیرد.

پیشکسوت آبی پوشان سپس در خصوص نخستین بازی این تیم در بیستمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: اگر کرونا اجازه دهد و بازی‌های هفته اول بار دیگر به تعویق نیفتد، شاگردان فکری یک هفته دیگر باید به مصاف مس رفسنجان بروند که من این تیم را ناشناخته‌ترین تیم لیگ برتر می‌دانم. این دیدار نه تنها برای استقلال، بلکه برای فکری هم اهمیت ویژه‌ای دارد. فکری کارش را به صورت رسمی با استقلال از این دیدار آغاز می‌کند و در صورت پیروزی در این دیدار خانگی می‌تواند با اعتماد به نفس بالاتری به مسیر دشواری که انتخاب کرده ادامه دهد.

وی افزود: داشتن شناخت از تیمی که برای اولین بار به لیگ برتر صعود کرده و قرار است نخستین دیدار خود در تاریخ این مسابقات را انجام دهد سخت است و این عدم شناخت می‌تواند تنها نقطه ضعف استقلال در این دیدار باشد. به عنوان بازیکن پیشین این تیم امیدوارم بچه‌ها لیگ را با پیروزی آغاز کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس