رفتار غیرحرفه‌ای هافبک ذوب آهن و بهانه‌های عجیب برای جدایی!

حمید بوحمدان در حالی از تیم فوتبال ذوب آهن جدا شد و به تراکتور پیوست که برای گرفتن رضایتنامه از ذوبی‌ها دست به اقدامات غیرحرفه‌ای زده است.

به گزارش مشرق، آخرین خرید تیم فوتبال تراکتور تبریز در نقل و انتقالات لیگ برتر ایران مربوط به جذب حمید بوحمدان هافبک دفاعی تیم ذوب آهن اصفهان بود. بوحمدان در حالی به تراکتور رفت که یک فصل دیگر با ذوبی ها قرارداد داشت اما در اقدامی عجیب و با بهانه‌های واهی تلاش خود را برای گرفتن رضایتنامه از تیم اصفهانی به کار بست.

بوحمدان در تماس‌های مدام با مسئولان باشگاه ذوب آهن، بر مشکلات شخصی و خانوادگی برای جدایی از این تیم تاکید می‌کرد و حتی با لباس شخصی در تمرین ذوبی ها حضور می‌یافت تا نشان بدهد تمایلی برای ماندن در این باشگاه ندارد.

بیشتر بخوانید:

ترکیب تراکتور برای لیگ بیستم لو رفت

باشگاه ذوب آهن که در پُست هافبک دفاعی به بازیکن نیاز دارد، حدود یک ماه برابر درخواست بوحمدان مقاومت کرد و حتی پیشنهاد تهیه منزل و بالا بردن رقم قرارداد را به این بازیکن داد تا بلکه وی را به ماندن در اصفهان راضی کند اما این تلاش‌ها ثمری نداشت.

ذوبی ها که می‌دانستند حفظ بوحمدان با این شرایط عملکرد فنی این بازیکن راتحت تاثیر قرار خواهد داد، در نهایت با جدایی او به شرط پرداخت ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان رضایتنامه موافقت کردند. از سوی دیگر، قرارداد این هافبک دفاعی با ذوب آهن هم ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که وی در مجموع قید ۴ میلیارد را زد تا به تیم تراکتور اضافه شود.

هنوز مشخص نیست قرارداد بوحمدان با تراکتور چقدر است اما نگاهی به ۴ میلیارد تومانی که این بازیکن برای جدایی از ذوب آهن زیر بار آن رفته است، می‌تواند گویای همه چیز باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    ازبیت المال نیست مثل تیمهای تهران که

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس