رژیم اسرائیل|ازسرگیری تظاهرات علیه نتانیاهو در هزار نقطه و درخواست برای کناره‌گیری وی

منابع خبری از برگزاری مجدد تظاهرات ساکنان مناطق اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو و درخواست آنها برای کناره‌گیری وی از قدرت خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، تظاهرات علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر از سرگرفته شد.

شرکت کنندگان در این تظاهرات بر ضرورت کناره گیری نتانیاهو از قدرت و برگزاری انتخابات جدید در فلسطین اشغالی تاکید کردند.

به گفته منابع خبری، تظاهرات شامگاهی در حال حاضر در بیش از هزار نقطه فلسطین اشغالی ازسرگرفته شده است، شرکت کنندگان در این تظاهرات شعار می دهند که انتخابات هم اکنون باید برگزار شود و نتانیاهو هم از قدرت کنار رود.

خبرنگار المیادین گزارش داد هزاران نفر بر ضد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل در تل آویو تظاهرات می کنند و حدود دو هزار صهیونیست هم به سمت منزل وی در قدس اشغالی تظاهرات می کنند.

روزنامه صهیونیستی معاریو در سایت اینترنتی خود اعلام کرد که تظاهرات اعتراضی شامگاه امشب شنبه علیه نتانیاهو در شهرهای مختلف ازسرگرفته شده است.

این رسانه افزود شرکت کنندگان در این تظاهرات که در هزار نقطه برگزار شده است، خواستار رهبری جدید برای اسرائیل تحت شعار «انتخابات هم اکنون باید برگزار شود»، « زمان رای دادن فرا رسیده است و نتانیاهو باید برود» شده اند.

نیروهای پلیس رژیم صهیونیستی، دو تظاهرات کننده را در قدس اشغالی به سبب عدم هماهنگی حرکت خود با پلیس بازداشت کردند.

سایت والاه اسرائیلی هم از برگزاری تظاهرات علیه نتانیاهو سخن گفت و افزود اقدامات اعتراضی مختلف، اظهارات نتانیاهو در نشست ویژه کنست(پارلمان) به مناسبت بیست و پنجمین سال کشته شدن اسحاق رابین(نخست وزیر رژیم صهیونیستی) را محکوم کرده است.

بر اساس این گزارش، تظاهرات کنندگان صهیونیست می گویند که اسرائیل نمی تواند رنگ رفاه را ببیند و متحد شود مگر اینکه نتانیاهو کنار برود، آنها شعار برگزاری انتخابات فوری و کناره گیری نتانیاهو را سر می دهند.

چند روز پیش یک شبکه اسرائیلی از تهدید حزب آبی سفید به رهبری بنی گانتس وزیر جنگ کنونی رژیم صهیونیستی و عضو ائتلاف حاکم رژیم به سرنگونی نتانیاهو خبر داده بود.

نتانیاهو به پرونده های فساد و اختلاس در اموال متهم است تا اولین نخست وزیر مستقر رژیم صهیونیستی باشد که در دوران نخست وزیری به فساد متهم می شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ف م DE ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    مرگ بر اسرائیل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس