الاحوازیه

جنبش «الاحوازی» نام عامی برای گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب در خوزستان است که ادعای جدا کردن و استقلال خوزستان از ایران را با عملیات مسلحانه و تروریستی دارند.

سرویس سیاست مشرق - روز شنبه ۳۱ شهریور سال ۹۷ و همزمان با برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در سراسر کشور و نمایش اقتدار نظامی و دفاعی ایران اسلامی، دشمنان قسم خورده ملت ایران با اجیرکردن یک گروهک خودفروخته تجزیه‌طلب و تروریستی در اهواز  دست به عملیات کور تروریستی زدند که در نتیجه آن ۲۵ فرزند ایران اسلامی به شهادت رسیدند و ۶۸ نفر نیز مجروح شدند. گروهک تجزیه‌طلب و تروریستی موسوم به «الاحوازی» مسوولیت این حمله را برعهده گرفت و رسانه‌های حامی تروریست‌ها نیز به پوشش گسترده رسانه‌ای این گروه پرداختند.

پس از گذشت دو سال از این حادثه، از شب گذشته اخباری مبنی بر بازداشت سرکرده این گروهک تروریستی در کشور ترکیه منتشر شده است که به گفته منابع آگاه، این فرد با توجه به این که به عنوان یک جنایتکار بین المللی تحت تعقیب قرار داشته، تحویل مقامات ایرانی شده است.

حبیب کعبی معروف به حبیب اسیود از عناصر سرکرده گروهک تروریستی حرکت الانفصال (جدایی طلبان اهواز) است که طبق اخبار غیررسمی اکنون در اختیار مقامات امنیتی - قضایی کشورمان است.

با گروهک الاحوازی و حامیان آن بیشتر آشنا شوید
 

جنبش «الاحوازیه» نام عامی برای گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب در خوزستان است که ادعای جدا کردن و استقلال خوزستان از ایران را با عملیات مسلحانه و تروریستی دارند. معروف‌ترین این گروه‌ها شامل حرکه النضال العربی لتحریرالاحواز، جبهه العربیه لتحریر الاهواز و حزب النهضه العربی لتحریر الاهواز هستند. بزرگ‌ترین و خشن‌ترین گروهک این جریان «حرکه النضال العربی لتحریر الاحواز» است.

 

این گروهک سازمان مشخصی ندارد و صرفا از عده‌ای عنصر تروریستی پراکنده برخوردار است که هر ازگاهی با دستور صادره از سوی دشمنان ملت ایران، اقدام به عملیات ایذایی علیه کشور و مردم ما می‌کنند.

هسته اصلی گروهک تروریستی و تجزیه طلب الاحوازی همچون بسیاری از گروهک‌های تروریستی در کشورهای غربی قرار دارد و سرکردگان این گروهک سال‌هاست در کشورهای غربی زندگی می‌کنند و از آنجا فرامین اربابانشان برای جنایت علیه مردم ایران را دنبال می‌کنند. هلند، دانمارک و انگلیس سه کشور اروپایی هستند که سالهاست از سرکردگان گروهک تروریستی و تجزیه طلبی که عناصرش به کودکان خردسال نیز رحم نکردند، میزبانی می‌کنند.

کنفرانس گروهک تروریستی الاحوازیه در کپنهاگ دانمارک

مقر اصلی این تجزیه‌طلبان و تروریست‌ها که گرایشات ضاله وهابی نیز دارند در لندن پایتخت انگلیس است. از عمده اقدامات تروریستی این گروهک می‌توان به بمب گذاری بانک سامان اهواز، منابع طبیعی اهواز، انفجار در خطوط لوله نفت و ده‌ها مورد بمب گذاری، ترور و سرقت مسلحانه اشاره کرد.

تجزیه طلبان وهابی الاحوازیه که در انگلستان و در شهر لندن هم دفتر دارند، در تشکیلات رهبری کننده آنها انجمن دوستی ایران و انگلیس وجود دارد. این گروهک با سناریوی طراحی شده انگلیسی درصدد هستند که بخشهایی از خوزستان را  تجزیه کنند و در همین رابطه،   تحرکاتی را در جنوب ایران آغاز و درگیری های مسلحانه ای را ایجاد کرده اند.

البته پیگیری خط و ربط این تروریست های تکفیری و تجزیه طلب و سرکردگان آنها به واشنگتن و کنگره آمریکا هم می‌رسد. در اکتبر ۲۰۱۷، تعدادی از اعضای کنگره آمریکا از جمله «استیو کینگ» عضو جمهوری‌خواه کنگره آمریکا با تعدادی از عناصر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب مزبور در واشنگتن دیدار کردند. استیو کینگ از جمله نمایندگان آمریکایی است که روابط نزدیکی با دونالد ترامپ رئیس جمهور این کشور دارد. یکی از سرکردگان تروریست‌ها که در واشنگتن با استیو کینگ دیدار کرد، تروریستی به نام «کریم عبدیان بنی سعید» بود.

اما نکته قابل تامل‌تر، رفت و آمد تروریست‌های گروهک مذکور در سازمان ملل و شورای حقوق بشر این سازمان است! در سپتامبر 2017 یکی از اعضای گروهک تروریستی و تجزیه طلبی که روز شنبه به مردم اهواز حمله کرد با نام «منا سیلاوی» در حاشیه اجلاس کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل متحده در ژنو به ایراد سخنرانی و اتهام پراکنی علیه ایران و ترویج گزاره‌های تجزیه طلبانه که ناقض تمامیت ارضی کشورمان هستند پرداخت.

این گروه جدایی طلب، شهرهای خوزستان را به نام اختصاری جدایی طلبانه مانند شهر آبادن را "عبادان" و خرمشهر را "محمره" و شهر شادگان را "فلیحه" نامیده اند.

شاخه تروریستی این گروهک  گردان‌های محی الدین آل ناصر نام دارد و سایتی به نام «احوازنا. نت» فعالیت‌های آن را پوشش می دهد. نام رهبر این گروه «حبیب نبگان» ساکن دانمارک است. بیشتر اعضای این گروهک که از دو خانواده نیسی و نبگان هستند در هلند، دانمارک و سوئد ساکن هستند.

حبیب أسیود (که به نظر می‌رسد هم اکنون در اختیار نیروهای امنیتی کشورمان قرار داد)، سعید حمیدان و ناصر جبر، از مسوولان این گروهک مسلح تجزیه‌طلب هستند.  محمود مشاوی (محمود حسین مشاوی) سرکرده گروهک تروریستی موسوم به جبهة العربیة لتحریر الاحواز نیز با این گروهیک در ارتباط تنگاتنگ است و مشترکا در خوزستان دست به عملیات تروریستی می زنند.


حبیب اسیود، معاون گروهک الاحوازی

این تروریست و جنایتکار بین‌المللی که مدتهاست تحت تعقیب قرار دارد،‌ تا کنون توانسته‌ بود با حمایت کشورهای اروپایی و عدم همکاری آنان برای بازداشت و استرداد وی به ایران، آزادانه مشغول فعالیت بودند. اما در نهایت به نظر می‌رسد با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی دستگاه قضایی با برخی کشورها، این تروریست‌ جنایتکار برای محاکمه در پیشگاه ملت ایران، بازداشت و به کشور منتقل شده است.

برخی از اقدامات تروریستی این گروهک از این قرار است:

* بیش از ده مورد انفجار در شهرهای مختلف استان خوزستان از بین سال‌های ۸۴ الی ۸۵ که مهم‌ترین آن  بمب گذاری در فرمانداری اهواز بود که به شهادت ۱۱ تن و زخمی شدن بیش از ۸۷ تن منجر شد.

* انفجار در تأسیسات نفتی شهر «رامشیر» در مهر ماه سال ۹۲ 

* این گروهک در دی ماه سال ۹۴ مدعی شد چندین لوله انتقال نفت را در نزدیکی اهواز منفجر کرده است.

* انفجار در خط لوله‌های نفت در بهمن سال ۹۵؛ همزمان «احمد مولی» سرکرده این گروهک که در نوامبر ۲۰۱۷ ترور شد، این اقدام را در پاسخ به حضور ایران در منطقه عنوان کرد.

* ترور «حسین شریفی» رئیس اطلاعات شهر «رامشیر» به همراه همراهانش  در ۲۷ بهمن ۹۵

* حمله به رژه نظامی اهواز در سال 97 که دهها کشته و زخمی برجای گذاشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 92
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    150 8
    اعدددددددددددددددددام
    • شاکی IR ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      63 5
      دست مریزاد. خدا قوت
    • ایرانی PL ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      57 5
      در محل جنایت
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      43 5
      این را باید در چاله ای انداخت و با فاضلاب اعدام کرد. اعدام عادی حق مطلب را ادا نمیکند.
    • محمد۲۲ IR ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      16 1
      ولش ریگی رو اسمون پیداش کردید اوردید بعد اون تپل خپل روح الله زم رو گرفتید الانم این مردک رو گرفتید بابا اون خاوری رو هم بگیرید آخه کاری داره ..
    • روزبه IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      11 1
      لیست گروههای تروریستی در مجلس به تصویب برسه
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      7 2
      براندازا هیچ غلطی نمیتونن بکنن .
  • محمد پیردنیا( صوفی) IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    149 9
    ما اعراب خوزستان تمام قد از ایران عزیز و رهبر مان ایت اله خامنه ای حمایت می کنیم این مزدوران الاحوازیه کاسه لیس اجانب و در میان اعراب ولایت مدار جایی ندارند
    • . IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      42 1
      جانم فدای وطن و هموطنم
  • علی IR ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    60 7
    باید به وضع سلاح و حمل اون در خوزستان رسیدگی بشه. در خیلی از عروسی ها و عزاداری ها تیراندازی هوایی انجام میشه ه نشانه احترام به عروس و داماد یا متوفی!؟ و خیلی از افراد فامیل و حاضر در همین عروسی ها و عزاداری ها به خاطر این تیراندازی ها کشته میشن و عروسی به عزا و عزاداری به عزاداری بعدی تبدیل میشه. خواهش میکنم پیگیری کنید. بعضی روستاهای دور خوزستان به محل خرید و فروش اسلحه قاچاقی تبدیل شدن. در خوزستان تعداد زیادی اسلحه در دست مردم وجود داره که باید جمع آوری بشه.
  • کامران IR ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    64 4
    دمش گرم خیلی عالی قدرت ایران در تنبیه و گوشمالی دشمنان بی ارزش خیلی خوشحال کنندس خدا به داد بقیه عقب افتاده های اپوزوسیون برسه دفعه بعد نوبت کیه؟
    • IR ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      62 6
      نوبت عفریته عجوزه مصی علینژاد
    • امین IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      6 2
      بعدی به اذن الله، رضا پهلوی کثیف خواهد بود.
  • IR ۱۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    39 9
    همکاری با کشورهای همسایه اینجوری جواب میده ها. کل منطقه رو امن تر میکنه. دم ایران و ترکیه گرم
  • ارتشی IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    51 3
    ایران مثل یک بدن کامل هست هر منطقه با هر بافت قومیتی به مثابه یک عضو در اون هست اگه دست و پا و چشم از بافت اصلی جدا بشن مطمئننا نابود میشن و هم موجب خسران بدن ایران با خراسانش با سیستان و بلوچستانش با آذربایجانش با خوزستانش با کردستانش با تهرانش با گیلانش با مازندرانش با بوشهرش با... زیباست مطمئن باشید با تجزیه ایران بجای داشتن کشوری بزرگ و چهار فصل یک قفسی کوچک با نام کشوری قومیتی خواهیم داشت مطمئننا اهالی شریف اون مناطقی که این گروه طرح کرده در فصل تابستان نخواهند توانست به این سادگیها از طبیعت خنک آذربایجان و کردستان و زیباییهای گیلان بهره مند شوند زنده باد ایران مقتدر و یکپارچه و بزرگ
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    89 3
    درود بر سربازان گمنام امام زمان(عج)
  • سعید IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    43 1
    در این موارد که حاکمیت ملی و کشور ایران را نشانه گرفته است نباید هیچ مصلحتی در اشد مجازات قانونی این جیره خواران صورت گیرد.تمام مناطق جدا شده از ایران در دو قرن گذشته توسط انگلیس و همین عوامل خائن داخلی انجام شده است.
  • ابراهیم IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    29 3
    خدا را شکر در سایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی وفداکاری نیروهای امنیتی وقضایی این تروریست جنایتکار دستگیر شد اما طبق معمول منتظریم سلبریتی های حامی جنایت کاران و ترو ریستها هشتک حمایت از این جنایت کار بزنند . با تشکر از مشرق
  • IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    27 2
    سازمان اطلاعات سعودی وامارات این تروریستها را سازماندهی میکندوخرج میتینگهای انها وعملیات تروریستی انها را می دهد والبته سازمان اطلاعات سعودی به این بسنده نکرده وچند سالیست که شدیدا دنبال تاسیس رسانه های فارسی زبان است که یکیش همین «سعودی اینترنشنال»است
    • خودمم IR ۰۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      3 2
      چه تحلیل دوستداشتنی ای . ایول
  • IR ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    29 3
    زنده باد حافظان امنیت ایران. باید دانست عربها خیلی مردم مهمان نواز و وطن‌دوستی هستند و تجزیه طلب نیستند
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    48 2
    بن سلمان کیش مات شد تروریستش دستگیر شد
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      3 2
      بن سلمان نباید جرات انجام این کارها رو داشته باشه باید اقدام متقابل کرد
  • CA ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    23 3
    نژاد پرستی در همه انواع آن محکوم است
  • نصر IR ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    27 2
    انگلستان ام القرای صهیونیزم جهانی است . هرچه آتش تو دنیاست بیشتر از گور اینها بلند میشه. صدام هم تربیت شده آنها بود که این همه فاجعه ببار آورد.بعدشم خودشان پس از 8 سال جنگ با ایران و حمله به کویت به دستور آنها و نابودی منابع انسانی و زیر بنایی ومالی و دفاعی سه کشور مسلمان گرفتند و اعدامش کردند.
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    26 12
    با احترام به هموطنان عرب زبان ، اهواز از سابقه تاریخی قبل از اسلام در متعلق بودن به این کشور برخوردار است و دلقکهایی مثل این یارو هم خودشونو دارند خسته میکنند عربهای ایران مهاجر هستند از سرزمین عراق
  • حسین IR ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    37 3
    این اقای محترم معلومه از خوک هم پست تره .
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    42 4
    مصی پولی نژاد منتظر باش بعدی تو هستی
    • IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      29 3
      آسیاب به نوبت - مطمئن باشید خانم علینژاد هم سرنوشتی مشابه نیما زم و سرکرده گروه تروریستی الاحوازیه و عبدالمالک ریگی خواهد داشت
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    42 2
    با ترور و اعدام در ملا عام باید بساط این مزدورها را جمع کرد
  • علی خدایی IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    30 1
    همه این تروریستها و دیگر تروریستها را باید یکی یکی بای بگیریم و مستقیما برخورد بشود اعدام
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    23 2
    بدنش دست خود ما خوزستانی ها تا تکه تکه اش کنیم . هنوز قلب ما شهروندان اهواز از پرپر شدن جوانان پاکمان در انفجار رژه 31 شهریور 97 اهواز جریحه دار است و داغ عزیزانمان التیام نمی یابد.
  • دیده بان IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    46 5
    فان حزب الله هم الغالبون،خداقوت ودست مریزاد به همه سربازان گمنام آقا امام زمان ارواحنافداه ،درهمه دستگاههای اطلاعاتی وامنیتی جمهوری اسلامی ایران.
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    19 2
    یه فیلمی چیزی ازینایی که میگیرید پخش کنید
  • IR ۲۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    24 3
    آفرین به این همکاری بین دو کشور
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      فعلا که ترکیه ناراحته
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    26 1
    افرادی کاسب که تخصصشان سرکیسه کردن جیب عرب های حاشیه خلیج فارس و فریب یک عده در داخل است
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    29 1
    خیلی هم عالی
  • IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    15 6
    فکر میکردم نیرهای ایرانی اینو تو ترکیه دستگیر کردن و منتقلش کردن
    • IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      10 7
      اطلاعات ترکیه با هماهنگی اطلاعات ایران این رو دستگیر کردن
    • -- AT ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      5 1
      کی میگه این مرتیکه ی خائن رو ترکیه دستگیر کرده؟>>نیروهای اطلاعاتی-امنیتی ایران تو ترکیه دستگیرش کردن.>>خوشحال میشیم اگه رضا پالونی که مهره و رابط اصلیه و با پول مردم ایران که پدرش دزدیده،در رفاه کامل مشغول توطئه چینی است هم به ایران آورده بشه.
    • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      فعلا ترکیه ناراحته
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    33 2
    مثل سگ بکشیدش
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      همون اعدام کافیه خشونت حرامه
    • IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      همون اعدام کافیه
  • DE ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    15 3
    مرگ بر منافق
  • حسن IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    36 2
    با خائنین نباید مماشات کرد؛لطفا پس از تخلیه ی اطلاعاتی اعدامش کنید.
  • NL ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    44 2
    دست سربازان گمنام امام زمان(عج) میبوسیم.
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      15 2
      زنده باد اطلاعات
  • امیر حسین IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    11 2
    باید همه این جنایتکاران ب سزای اعمالشون برسن مرگ بر غرب مرگ بر انگلیس,امریکا المان فرانسه ک در روز روشن از این جنایتکاران حمایت میکنند
  • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    12 1
    واقعا دست نیروهای امنیتی ووطن دوست عزیز درد نکند
  • طرفدار US ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    10 1
    خائنین وطن فروش جایی در ایران عزیز ندارند
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    6 1
    اینا که جرمشون مشخصه وسنگین مثل اول انقلاب 48 ساعت دادگاهشون کافی واعدامشون کنید حتما باید یه سال طول بکشه اول انقلاب دریک یا دو جلسه افرادی مثل این جانورا بعد حکم صادر میشد اینا که ازاونا خطرناکترن ففط اعدام
  • ایرانی IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    11 4
    دست مریزاد شیرپسران سپاه...دست مریزاد شیرمردان بی نام ‌ونشان..خسته نباشین فرزندان امام سیدعلی ....اشدمجازات این مزدوران خواستاریم.....سر امنیت و تمامیت سرزمینی ایران بررگ بااحدی شوخی نداریم
  • محمد IR ۲۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    9 2
    دستمریزاد عالی انشاالله بقیه بقیه جنایتکارها و خائنین هم به زودی دستگیر بشن
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      اصلش ان شاءالله است
  • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    11 2
    مرگ بر وطن فروش
  • ش. AE ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    14 2
    خوزستان ایران و اعراب ایران برای تمام ما عزیزن و ما جون خون براشون حاضریم بدیم اول باید تخلیه اطلاعاتی بشه این مزدور تمام کسانی که در خارج با این مزدور ارتباط داشتن مشخص بشن بعد هم اعدام
  • حسين DE ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    12 2
    بالاخره در دام افتاد، وحالا محاكمه علنى تا مردم كاملاً در جريان اقدامات تروريستى و جنايتكارانه اين مزدوران جنايت پيشه خائن وطنفروش قرارگيرند،محاكمه اين تروريست جنايتكار بايد محاكمه حاميان آنها هم باشد.
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    9 2
    تشکر
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    10 3
    اعدام درمحل جنایت
  • IR ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    8 1
    درود بر نیروهای اطلاعاتی عزیز
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    8 1
    یه بار جستی ملخک دوبار جستی ملخک عاقبت تو دستی ملخک!
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    12 1
    آه دل مادر محمدطاها در داغ نوگلش به آسمون بلند شد الهی که بقیه روسایی این گروهک کثیف هم بزودی به چنگ سربازان امام زمان (عج) گرفتار شوند !
  • IR ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    9 3
    الموت لامریکا الموت لاسراییل یحیی الایران الهم احفظ قایٔدنا سید علی الخامنه ای
  • حسين DK ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    6 2
    بايد بعد از گرفتن اطلاعات تحويل خانواده شهداء بدن
  • امیر IR ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    5 1
    فقط اعدام
  • حسن CA ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 1
    مرگ بر منافق
  • hamed IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 1
    پیشنهاد میکنم دوستان حتما برنامه امید دانا درباره روابط جدید سازمان های امنیتی کشور های اروپایی با ایران رو ببینند.
  • کورش DE ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    5 1
    درود و خسته نباشید به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی. این تروریست باید پس از تخلیه اطلاعاتی اعدام شود تا سرمشقی برای بقیه باشد. کوچکترین مماشاتی جایز نیست.
  • محمد IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    6 2
    اعداااااااام / مصی علی نژاد و اون دختره سالومه رو ام دستگیر کنید
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    8 2
    درود بر مرزداران وطن اسلامی ایران عزیزمان سربازان گمنام حضرت مهدی عج . خدا نگهدارتان باد ............ مرگ بر منافقین و امریکا واسرائیل و ضد انقلاب
  • خوبیم الحمد لله IR ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    1 1
    إنّ المنافقین فی الدّرک الأسفل مِن النّار. منافقان (یعنی کسانی که نه مومن اند و نه کافر!) در پست ترین جایگاه آتش اند. قرآن مجید - سوره نساء
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    واقعا دم سربازان گمنام امام زمان گرم. من که بوجودشون افتخار میکنم و امنیت خودم و خانواده مو مدیونشونم .همیشه براشون دعا میکنم.ای ول خدا قوت انشالله همه تروریست ها رو نابود کنید. ایران سرافراز همیشه پاینده باد.
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۶/۳۱
      0 0
      اصلش ان شاءالله است
  • امیر GB ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    1 1
    اینه غیرت ایرانی وهنرایرانی اینا ورخودشون فک کردند که شناسایی نمیشند هه ولی نمیدونند ایرانی این توخونشه که حق این جنایتکارارا هرجایی که از این دنیا باشند دیگه امن نیست براشون جانممممممم فدا رهبر
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    2 1
    این ریغونه کل بدنش پنجاه کیلو نمیشه می خواد کجای ایران رو تجزیه کنه.
  • FR ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 1
    ایووووول، یادتون باشه اعدام برای این افراد حرامزاده خیلی کمه، اول باید تحت شدیدترین شکنجه ها قرار بگیره و بعدش در آخر اعدام بشه تا دشمنان ایران سرای اعمالشون رو در ذهنشون تصور کنن. کامنتم رو بخاطر گفتن شکنجه سانسور نکنیا. مسیح علینژاد وقیح و پر رو رو هم میخواهیم، زووووووود
  • US ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    1 0
    این گروهک جنایتکار هم مثل بقیه گروهکهای تجزیه طلب با حمایت انگلیس خبیث بوجود آمده. بی بی سی با بکار بردن الفاظ و اصطلاحات مورد استفاده این گروهک مثلا کلمه احواز بجای اهواز و نامگذاری جنبش ملی مقاومت احواز حمایت خودش را از این جنایتکاران نشان می دهد. انگلستان خبیث همین رویه را در مورد داعش بکار می برد و آنها را دولت عراق و شام می نامید. خود انگلیس هم می داند که این گروهکها هیچ غلطی نمی توانند بکنند فقط قصد ایجاد جنگ روانی و بر هم زدن تمرکز مردم و دولت ایران را دارد.
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    8 0
    همین کثافت ها بودن که به ملت و مردم جنوب خیانتها کردند و برای لشکر صدام گوسفند قربانی کردند ...
  • علی IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    1 0
    بدبختها چی فکر میکردند و چی شد ؟ اون از زم این از این یکی که فکر میکردند علیه ملت ایران هر غلطی دلشان میخواست با اشاره اربابان قاتل خود میتوانستند بکنند انشاالله روزی برسد که امثال مصطفی نیاز آذری و خاوری ها به کشور برگردانده شوند و محاکمه و اموال بغارت رفته و بادآورده ناشی از رانت قدرت و ثروت از حلقومشان بیرون کشیده به خزانه بیت المال برگردد
    • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۴
      0 0
      ان شاءالله اصله
  • IR ۰۸:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 1
    خببببببببببببب نفر بعدی کیهههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟ مسیر الینجات
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    2 0
    اگر جرم شان مسجل هست، زیاد معطل شون نکنید، وطن فروشی و آدمکشی اصلا جرم کمی نیست
  • US ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    2 9
    نژاد پرستی درهر نوع خوب نیست
  • رضا IR ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    سلام. خدا قوت. خوشحال ترین خبری هست که شنیدم. امیدوارم با این مزدور به شدت برخورد شود. اینها دیگر باید بدانند که نمی توانند به شیعیان ظلم کنند. زنده باد ایران
  • IR ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    1 1
    وطن فروش مزدور آل سقوط! بدرک واصلشون کنید این بی شرف هارو.
  • ناشناس DE ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 1
    من مانده ام که تجزیه طلبان و وطن فروشان در چه توهمی زندگی میکنند که با بزدلی هموطنان خود را میکشند و موجب خوشحالی دشمنان کشورشان میشوند !! کسی که در پی تجزیه و جدایی در ایران باشد هیچ بویی از انسانیت نبرده است که با بی رحمی با بمب گذاری و تیر اندازی نزدیکان خود را هم میکشند ایرانی بودن با تاریخ چندین هزاره باعث افتخار هر انسانی است چرا که بسیاری از مردم جهان از داشتن آن بی بهره اند ! تمامی مردم ایران از هر قومی و نژادی و مذهبی و زبانی بدون هیچگونه تبعیضی با همدلی و اتحاد در کنار هم زندگی میکنند که خشم دشمنان را در اورده است ! من بعنوان اذری با افتخار میگویم که یک ایرانی هستم و حاضرم جانم را فدای ایران عزیز و رهبر عالم و فرزانه و امید محرومان جهان، امام خامنه ای کنم و این یک شعار نیست بلکه از ته دل است که انشاله چشم بدخواهان کور شود . خیانت به وطن پست ترین خیانت هاست و بهتر است که فریب خوردگان تا دیر نشده با اظهار ندامت و پشیمانی به اغوش وطن برگردند و آلت دست دشمنان این ملت سرافراز نشوند .‌
  • FR ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
    0 1
    همه شان را وارونه در میادین اهواز و آبادان دار بزنید. به تروریست تجزیه طلب رحم نکنید.
  • araz IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    0 1
    دست نیروهای امنیتی درد نکند . عزیز و سربلند هستید . خواهشا سریعا این کثافت وطن فروش را به سزای عملش که همکاری با اجنبی است برسانید . که اینها جیره خوار و دسته ای از دزدان هستند که چون در داخل موقعیت پیدا نکردن به دشمن پناه بردن .
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    0 1
    #اعدام
  • حسین IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    0 1
    نفر بعدی امیرعباس فخرآور هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس