کرونا نمایه بیمارستان نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت موارد بروز و فوتی ناشی از کووید-۱۹ در کشور طی شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، دکتر سیما سادات لاری در این باره گفت: از دیروز تا امروز ۱۰ آبان و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۸۲۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۴۱۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶۱۲ هزار و ۷۷۲ نفر رسید.

به گفته وی، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۴ هزار و ۸۶۴ نفر رسید.

لاری ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۴۸۱ هزار و ۹۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. همچنین ۵۱۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

 سخنگوی وزارت بهداشت این را هم گفت: تا کنون چهار میلیون و ۹۲۹ هزار و ۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری درباره وضعیت کرونا در استان‌ها گفت: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت "قرمز" قرار دارند.

وی افزود: استان‌های هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت "نارنجی و زرد "قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    52 4
    امام علی علیه السلام در خطبه 178 نهج البلاغه می فرمایند: «وَ لَوْ أَنَّ النَّاسَ حِينَ تَنْزِلُ بِهِمُ النِّقَمُ وَ تَزُولُ عَنْهُمُ النِّعَمُ فَزِعُوا إِلَى رَبِّهِمْ بِصِدْقٍ مِنْ نِيَّاتِهِمْ وَ وَلَهٍ مِنْ قُلُوبِهِمْ لَرَدَّ عَلَيْهِمْ كُلَّ شَارِدٍ وَ أَصْلَحَ لَهُمْ كُلَّ فَاسِدٍ.؛ اگر مردم هنگامی که بلا به آنان می رسد، نزد خداوند زاری و تضرع می کردند، خداوند هر چیز گرفته شده ای را به آنان برمی گرداند و هر چیز خراب شده ای را اصلاح می نمود.»
    • IR ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      11 2
      خدايا ما فراموشت نكرديم،خودت به داد ما برس،شيطان در كمين اين يه ذره ايمان و اعتقادمونه
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      2 0
      آمنت بالله وتوکلت علی الله.
  • DE ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    شناسایی ۷۸۲۰ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ فوت ۳۸۶ بیمار دیگر// خدا رحم کند اگر با همین دستفرمان جلو برویم و معدل روزی 300 نفر مرحوم شوند میشود سالی حداقل 10000 صد هزار نفر .اگر مردم اینطور حساب میکردند بیشتر رعایت میکردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس