کد خبر 1137046
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

به گزارش مشرق، مالک شریعتی، نماینده مجلس در واکنش به افزایش کارمزد بانکی بخشی از سخنان ‏ربیعی در ۶ آبان را در کانال تلگرامی خود منتشر کرد.

«دولت با این طرح (‎یارانه کالاهای اساسی) مخالف است. گفتند از ‎تراکنش‌های بانکی پول بردارید همین مانده که مردم پولشان را از بانک بیرون بکشند!»

امروز بخشنامه بانک مرکزی افزایش کارمزد تراکنش‌های (جدید) بانکی صادر شد.

قبلا گفته بودیم حاضریم به نام شما شود، فقط اجرا کنید!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حسین IR ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    2 0
    با کم کردن سودهای بانکی بعد سود روز شمار به ماه شمار و افزایش هر از گاهی کارمزدها بیشتر به نظر میرسه بانک مرکزی راهی برای .صول مطالباتش از بانکها پیدا کرده منتها از جیب مردم
  • احمد IR ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    1 0
    بانک ها از پولی که مردم در بانک ها دارند استفاده می کنند. پول مردم در بانک ها یا جاری است که سودی به آن تعلق نمی گیرد یا قرض الحسنه است که بازهم سودی به آن تعلق نمی گیرد و یا سپرده است که بانک ها علی رغم اینکه سود به آن پرداخت می کنند اما واقعیت این است که سودی که می دهند نسبت به آنچه بانک ها از سپرده های مردم در می آورند خیلی ناچیز است اما بانک ها علی رغم استفاده از پول مردم بازهم هزینه های مختلفی از مردم همانند کاردمزد بانکی دریافت میکنند که کاملاً اجحاف در حق مردم است. انتظار داریم مجلس حتماً به این موضوع ورود کند. ناگفته نماند هزینه ای که بانک ها تحت عنوان کارمزد دریافت می کنند شاید برای مشتری ناچیز باشد اما برای بانک ها پو.ل بسیار زیادی است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس