شکست غیرمنتظره پورتو با طارمی

پورتو در حضور تعویضی ملی‌پوش ایرانی خود مقابل فریرا مغلوب شد.

به گزارش مشرق، رقابت‌های لیگ برتر پرتغال از ساعت ۲۴ جمعه شب(به وقت ایران) با انجام مسابقه تیم‌های فریرا و پورتو وارد هفته ششم شد که در این دیدار مهدی طارمی مثل پنج بازی اخیرشان کا را از روی نیمکت آغاز می‌کرد.

فریرا رده دوازدهمی که به نظر نمی‌رسید بتواند حریف سرسختی برای یاران مهدی طارمی باشد، نمایش غیر منتظره‌ای در نیمه اول داشت و تا دقیقه ۴۳ سه بار دروازه پورتو را باز کرد که یک گل پس از بازبینی ویدئویی مردود اعلام شد و علاوه بر آن، این تیم یک اخراجی هم داد.

پورتو در دقیقه ۷+۴۵ با ضربه پنالتی سرجیو اولیویرا اختلاف را به حداقل رساند و نیمه نخست را با شکست ۲ بر یک مقابل فریرا پشت سر گذاشت.

فریرا که بازی منطقی و کم‌اشتباهی مقابل یاران طارمی به نمایش گذاشته بود، در دقیقه ۵۸ صاحب یک ضربه پنالتی شد که کاستا آن را تبدیل به گل کرد تا این اتفاق موجب شود مهدی طارمی برای تقویت خط حمله پورتو در دقیقه ۶۶ به بازی بیاید و جانشین موسی مارگا شود.

طارمی در دقایق ۶۹ و ۷۰ دو بار سعی در گلزنی داشت که اولین بار دروازه‌بان فریرا توپ ارسالی از سمت چپ زمین را از روی سر مهاجم ایرانی پورتو دفع کرد و دومین موقعیت را هم مدافع حریف در محوطه جریمه خودی از مقابل پای او زد تا اجازه پیشروی به این بازیکن را ندهد.

در دقیقه ۷۸ پورتو روی یک کار تیمی و توپی که مهدی طارمی به سمت چپ برده بود، روی ارسال زمینی و شوت محکم اوتاویو برزیلی گل دوم را مقابل فریرا به ثمر رساند تا امیدهای پورتو برای جبران نتیجه بیشتر شود.

تلاش یاران طارمی در ادامه مسابقه بی‌نتیجه بود و البته خوش شانس بودند که روی یک حمله خطرناک فریرا دروازه‌شان باز نشد تا در نهایت پورتو در این مسابقه خارج از خانه با نتیجه ۳ بر ۲ برابر حریف ۱۰ نفره خود بازنده شود، ۱۰ امتیازی بماند و فرصت صعود موقت به رده دوم جدول لیگ برتر پرتغال را از دست بدهد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس