باند تولید سکه‌های تقلبی طلا در ملارد به دام افتاد - کراپ‌شده

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد از شناسایی و بازداشت باند ۷ نفره تهیه و تولید سکه‌های تقلبی طلا در ملارد خبر داد.

به گزارش مشرق، جواد جبله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد اظهار داشت: با توجه به گزارشات واصله مبنی بر توزیع سکه‌های تقلبی یک گرمی طلا در بازار، موضوع در دستور کار دادستانی و نیروی انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سردسته این باند در یکی از محلات جنوبی تهران اقدام به تولید سکه‌های تقلبی طلا و فروش در استان‌های البرز و تهران می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار بیان داشت: با همکاری دادستان محترم تهران مخفیگاه این فرد شناسایی و در اقدامی ضربتی عامل اصلی تولید سکه‌های تقلبی طلا بازداشت و همچنین ۶ فرد دیگر این باند نیز بازداشت شدند.

جبله گفت: در بررسی‌ها بیش از ۹۰ سکه یک گرمی تقلبی طلا، انواع برچسب‌های بانک مرکزی و انواع وسایل و تجهیزات تولید سکه طلا کشف شد.

وی تصریح کرد: فرد مذکور به فعالیت ۳ ماهه خود اعتراف کرد و پرونده به صورت ویژه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملارد در حال رسیدگی است. این فرد بنا به اعترافات خود نزدیک به سه ماه در این خصوص در استان‌های البرزو تهران فعالیت کرده است و پرونده ویژه‌ای در شعبه ۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ملارد در حال رسیدگی است.
 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    ریشه ای عمل کنید سال هاست چنین تقلب های در مملکت جار میکشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس