جهاد اسلامی : عادی‌سازی چراغ سبزی به اسرائیل و آمریکا برای اجرای «معامله قرن» است

یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی با انتقاد مجدد از حکام سازشکار عرب، اقدام آنها در عادی‌سازی روابط را چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی و آمریکا برای اجرای توطئه «معامله قرن» دانست.

به گزارش مشرق، احمد المدلل در گفتگو با المیادین گفت گام اخیر آمریکا علیه فلسطین نشان می‌دهد که این کشور به پیشبرد جنایت معامله قرن ادامه می دهد.

وی افزود این گام به مثابه تجاوز جدید آمریکا علیه ملت فلسطین قلمداد می شود.

مایک پامپئو وزیر امور خارجه آمریکا در جدیدترین خودش‌خدمتی خود به رژیم صهیونیستی و در راستای حمایت از ادعای حاکمیت این رژیم بر قدس شریف اعلام کرد که اتباع آمریکایی متولد بیت‌المقدس می‌توانند محل تولدشان را در مدارک هویتی خود «اسرائیل» درج کنند.

المدلل در ادامه خاطر نشان کرد عادی سازی روابط از سوی کشورهای عربی به اسرائیل و آمریکا برای اجرای معامله قرن چراغ سبز داده است.

وی افزود ما در سایه آنچه رسانه های اسرائیلی فاش می کنند، تعجب نخواهیم کرد که عربستان کشور بعدی باشد که روابطش را با دشمن عادی می کند.

المدلل بادرخواست از سودان برای بازنگری در موضع خود در قبال عادی سازی روابط گفت آمریکا خواهان سیطره بر منطقه از طریق اسرائیل است و این مسئله تنها به نفع دشمن اسرائیلی است.

وی تاکید کرد مقاومت همچنان به راه خود ادامه خواهد داد و تمام توافقات عادی سازی تاثیری بر آن نخواهد گذاشت و ما به اتحاد برای مقابله با آنچه جریان دارد، نیاز داریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    1 0
    چرا از معامله قرن اسرائیل ناراحت میشن؟
    • IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
      0 0
      به همون دلیل که شما هم اسم عقل و شرافت میاد ناراحت میشین!!
  • DE ۰۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    0 0
    به این دلیل که شرف و غیرت دارند و برای کشورشون فلسطین که توسط صهیونیست های کودک کش اشغال شده میجنگند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس