کد خبر 1136787
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی موسسه پژواک خرد معاصر درباره انتخابات آمریکا نوشت: با نزدیکتر شدن به انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا، فکر و ماهیت درونی دونالد ترامپ برای مسیحیان انجیلی  بیشتر نمایان شده است. همانطور که قبلا گفتیم، بسیاری از مسیحیان انجیلی آن شوق و رغبتی که در انتخابات گذشته برای موفقیت ترامپ داشتند را با توجه به رفتارها و گفتارهای غلط و ناپسند وی، دیگر ندارند و  در حال حاضر محبوبیت او در میان اونجلیست‌ها تا ۵۰ درصد کاهش یافته است.

  ترامپ بعد از ماجرای ابتلایش به بیماری کرونا، در جمع مسیحیان انجیلی حاضر شد و برای تحقق سیاست های انتخاباتی خود، اینگونه خود نمایی کرد: شما هر آنچه که می خواهید باید انجام بدهید شما نیاز به رئیس قدرتمند دارید. افرادی به من گفتند تو خیلی مشهور و محبوب هستی اما من در جواب آنها باید بگویم من بعد از عیسی مسیح مشهور ترین شخص جهان هستم و من برای مشهور تر شدن از عیسی مسیح  رقابت نخواهم کرد.

  این سخنرانی دونالد ترامپ بازهم چهره خود شیفتگی وی را برای مسیحیان انجیلی هویدا کرد و بسیاری از آنان  به مخالفت های جدی با وی برخاستند. گروهی از سیاسیون آمریکایی اظهارات ترامپ را غیر قانونی اعلام کردند و او را  برای سیاست آمریکا فاقد صلاحیت لازم مطرح می کنند.

مسیحیان انجیلی در پاسخ  خود ستایی های ترامپ اعلام کردند:  او می توانست ایمان خود را حفظ کند و ایمان درست و صحیح را به مردم نشان بدهد اما او با استفاده ابزاری از کتاب مقدس، فقط به اهداف شخصی خود فکر می کند. او در این سال ها از مسیحیان انجیلی برای اهداف سیاسی خود استفاده کرد.

با توجه به بحران مرگبار کرونا و اعتراضات مردمی، مسیحیان اوانجلیست به این باور رسیدند که دونالد ترامپ هرگز نتوانست مسیحیان را نجات بدهد چه برسد به اینکه عیسی مسیح را نجات بدهد. او برای نجات خود  از کارزار انتخابات پیش رو، به مسیحیان انجیلی نیازدارد.

مسیحیان انجیلی با صدور بیانیه  مفصل خطاب به رئیس جمهور فعلی آمریکا  خاطر نشان کردند: آقای رئیس جمهور، روزهای استفاده از باور های ما مسیحیان انجیلی به سود شما به پایان رسیده است و دیگر از حمایت ما برخوردار نخواهید شد.

 این بخش از جامعه آمریکا که  در سال ۲۰۱۶ برای موفقیت دونالد ترامپ، دائما در حال دعا و پرستش بودند تا به خیال خود فرزند عیسی مسیح بر آنان سلطنت کند حالا به اینجا رسیده‌اند که برای نجات و رهایی از ترامپ، دوباره دست به دامان عیسی مسیح شده‌اند که او را از سیاست آمریکا برای همیشه خارج کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    6 1
    در خصوصا آمریکا و عموما مسیحیت، هر کی با ننه‌ش! تاکید میکنم... :)) هرکی با ننه‌ش قهر کرده، یه تفسیر از خودش در مورد بایبل عهد جدید و قدیم نوشته... تا تونستند تفاسیر الکی و توزرد و برای پیشبرد سیاستهاشون نوشتن...300 سال پیش هم برای حمله به آمریکا، مسیحیان زیادی، برای توجیه کشتار سرخپوستان، فتواهای غیرانسانی علیه مردم محلی آمریکا صادر میکردند و کشتار پشت کشتار...! یه دشمنی توی بایبل پیدا میکردند، با سرخ پوستان، تطبیقش میدادند، فتوا رو صادر میکردند! به این خاطر هم هست که یک شرابخواری الواتی مثل ترامپ رو فک میکنن منجی بشریته و... موندم اینها خسته نشدند!؟ از این همه خریت؟
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    29 5
    این چرخش که یکی از صدها مورد است هر مسلمانی را یاد این حدیث معروف امام علی (ع) می اندازد که : هر کسی از خود تعریف کند از تعداد دوستانش کاسته شده و بر تعداد دشمنانش افزوده می شود.
  • FR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    25 3
    وای بر کسانی که توی ایران دلشون خوش ترامپ وبایدنه روی پیروزیشون حساب میکنن
  • کرمانشاهی IR ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    20 2
    قمارباز
  • IR ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۹
    22 3
    تررررررررررامپ،چوب دوسرنجاست نیست، چوب تمام نجاست
    • باران IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      6 1
      ترامپ اصل نجاست است
    • IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
      6 1
      حقیقیت ترامپ خیلی پست تر از این حرف هاست اصلا در عالم ماده معادلی برای تبیین حقیقت ترامپ نیست
  • محمدرضا بهرامی DE ۰۳:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    3 2
    فرزندان عیسی مسیح ? چقدر جالب ! دعا ! ما انسانها چه عجایب مخلوقاتی هستیم ! التماس دعا
  • DE ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    2 1
    ترامپ حرامسراساز چه تخم دوزرده ایی گذاشتی که محبوب و مشهور هستی؟ نه سوادی داری نه اختراعی! فقط دهن ات می جنبه و مثل دلقک های عقب مانده ذهنی مسخره بازی رو خوب بلدی! در این چهارسال یک رفتار و عمل عاقلانه کسی از تو ندید! یایدن نیومده ته اش بوی نژادپرستی میده. هردوشون از هم بدتر!
  • محمود IE ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    2 1
    ترامپ یک سگ زرد است
  • محمدجان IR ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    2 1
    ترامپ ودار ودسته اش عددی نیستن
  • مجید IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
    2 1
    همشون برن به درک به جهنم تا دنیا راحت بشه
  • محمد IR ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    1 0
    نجس ترین آدم روی زمین همين ترامپ عوضی است عرق خور کثافت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس