حزب‌الله نمایه

جنبش حزب الله لبنان اقدام سودان برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را زمینه ساز نابودی هر چه سریعتر دولت آن دانست.

به گزارش مشرق به نقل از جروزالم پست، جنبش حزب الله لبنان در تازه‌ترین بیانیه خود اقدام سودان برای سازش با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید:

رژیم صهیونیستی مرکز آموزشی برای جنگ با حزب‌الله راه‌اندازی کرد

در بیانیه حزب الله لبنان، این جنبش سودان را به "فروپاشی سیاسی و اخلاقی" و فرو رفتن در "باتلاق خیانت و عادی سازی با دشمن" متهم کرد.

حزب الله ضمن هشدار به سودان درباره نزدیکتر شدن هر چه بیشتر به آمریکا و رژیم صهیونیستی، گفت این اقدام به نابودی هر چه زودتر دولت آن می‌انجامد.

لازم به ذکر است، کاخ سفید بامداد روز سه شنبه با انتشار متن پیام دونالد ترامپ، خطاب به رئیس مجلس نمایندگان آمریکا و روسای کمیته مجلس حذف نام سودان از فهرست کشورهای حامی تروریسم را اعلام کرد. در متن پیام رئیس جمهور آمریکا آمده است دونالد ترامپ فرمان صادره به تاریخ ۱۲ اوت سال ۱۹۹۳ مبنی بر قرار گرفتن سودان در فهرست کشورهای حامی تروریسم را لغو می‌کند.

آنچه به اذعان بسیاری مشهود به نظر می‌رسد این است که حذف نام سودان از این فهرست از سوی مقامات آمریکا منوط به عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی بوده است. سودان به تازگی به جرگه کشورهای سازش کننده با رژیم صهیونیستی پیوست و خود را از مزایای سرسپردگی به آمریکا و رژیم جعلی تحت حمایت او در خاورمیانه بهره‌مند کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس