وب سایت ویلایار یک مرکز رزرواسیون و اجاره ویلا بدون واسطه است که انواع مراکز اقامتی از جمله ویلا، اقامتگاه های بوم گردی و نظیر آن را در اختیار مسافران قرار می دهد. ویژگی مهم ویلایار این است که مسافران امکان مذاکره با مالک ملک و توافق بر روی قیمت اجاره را خواهند داشت.

در سایت ویلایار امکان رزرو انواع ویلا، سوئیت و خانه های بوم گردی برای کاربران وجود دارد. کاربران می توانند بیش از صدها ویلا و مراکز اقامتی شخصی را به سادگی از طریق سایت رزرو و اجاره نمایند. ویلایار در تمام شهرهای منطقه شمال کشور دارای مراکز اقامتی است لذا امکان اجاره ویلا در شمال و سایر شهرهای ایران برای کاربران فراهم است.

منطقه زیبای مازندران دارای شهرها و مناطق توریستی متعددی است. در کنار تمام شهرک ها و مناطق زیبای استان، شهرک توریستی دریاکنار و شهرک خزرشهر جزو برترین مراکز اقامتی در ایران بشمار می روند.

ساحل سنگی شهرک دریاکنار

اجاره ویلا در شهرک توریستی دریاکنار بابلسر

شهر زیبای بابلسر در استان مازندران دو شهرک توریستی زیبا را در خود جای داده است. یکی از این دو شهرک دریاکنار نام دارد. جالب است بدانید که طراحی شهرک دریاکنار توسط معمار و طراح برج آزادی تهران انجام گرفته است لذا کلیه اصول طراحی یک شهرک زیبا و مدرن را می توان در آن مشاهده نمود. اگر قصد اجاره ویلا بابلسر دارید شهرک دریاکنار گزینه عالی محسوب می شود. طراحی و معماری شهرک دریاکنار بی نظیر است و شما را به یاد شهرک های ساحلی اروپا می اندازد. اگر می خواهید سفری دلپذیر و بیاد ماندنی به شمال ایران داشته باشید، شهرک دریاکنار به شما معرفی می گردد. مسافران و گردشگرانی که قصد اقامت در مازندران و شهرک دریاکنار را دارند می توانند به سهولت وارد سایت ویلایار شده و انواع ویلا، سوئیت و حتی آپارتمان های لوکس و مدرن را رزرو و اجاره نمایند. اجاره ویلا دریاکنار بدون واسطه امکان دسترسی به انواع رستوران، مرکز خرید، مراکز تفریحی، ساحل زیبای دریاکنار و انواع تفرجگاه های اطراف را خواهند داشت. شهرک توریستی دریاکنار یک مرکز گردشگری بسیار زیبا و لوکس با ساحلی رویایی است. در این شهرک می توانید مکان هایی دنج و آرام برای داشتن لحظات سراسر آرامش پیدا کنید. مزیت مهم وب سایت ویلایار این است که انواع مراکز اقامتی شخصی دریاکنار را بدون واسطه و پرداخت کمیسیون به همراه فهرستی از امکانات شهرک در اختیار کاربران خود قرار می دهد. قدم زدن در خیابان های آرام و سرسبز شهرک شما را به ساحل زیبای شهرک می رساند. در ساحل می توانید انواع ورزش های مفرح و مهیج آبی را تجربه کنید. شبهای شهرک واقعا دنج و آرامش بخش است. قدم زدن در ساحل ماسه ای و تماشای امواج دریا و آسمان زیبای آن بدون شک لحظاتی است که هرگز فراموش نخواهد شد. با اجاره ویلا در شهرک دریاکنار شما یک ویلای لوکس اختصاصی در اختیار دارید. ویلاهای شهرک با فاصله از یکدیگر بوده که هیچ نوع مزاحمت و سر و صدایی برای یکدیگر نخواهند داشت. نکته قابل ذکر این است که تردد در شهرک قانونمند بوده و ورود و خروج افراد در شهرک کنترل می شود. مسافران پس از اجاره از صاحب ویلا کارت تردد دریافت می کنند که امکان ورود و خروج به شهرک را میسر می نماید. بدین ترتیب امنیت کافی در شهرک برقرار است بطوریکه در هر ساعتی از شبانه روز می توانید از قدم زدن در خیابانهای زیبای آن لذت ببرید.

محوطه یکی از رستوران های ساحلی شهرک دریاکنار

اجاره ویلا در شهرک توریستی خزرشهر

سفر به شهرک توریستی خزرشهر بدون شک سفری خاطره انگیز برای شما و خانواده خواهد بود. خزرشهر دارای دو بخش شمالی و جنوبی است. شهرک با داشتن انواع امکانات رفاهی و تفریحی و معماری مدرن شهرک یکی از لوکس ترین و گرانترین مناطق مازندران محسوب می شود. دو شهرک خزرشهر جنوبی و شمالی روبرو یکدیگر بوده و دارای امکانات رفاهی مجزا هستند. تردد در شهرک برای مسافران از طریق کارت تردد میهمان صورت می پذیرد. شما می توانید هنگام اجاره ویلا آنرا از مالک دریافت کنید. ایستگاه نگهبانی ورودی شهرک کلیه ترددها در تمام ساعات شبانه روز را کنترل می نماید. از اینرو امنیت کامل در شهرک برقرار است. شهرک خزرشهر شمالی در مجاورت دریا بوده لذا امکان بهره مندی از ساحل دریا و انواع تفریحات آبی را برای شما فراهم می نماید. انواع تفریحات و ورزشهای آبی در کنار ساحل آرام و زیبای شهرک لحظات خوشی را برای شما رقم می زند. در شهرک خزرشهر جنوبی امکان دوچرخه سواری و استفاده از زمین های ورزشی مجهز برای گردشگران فراهم است. برای اجاره ویلا خزرشهر به وب سایت ویلایار مراجعه کنید. در این سایت امکان رزرو و اجاره انواع ویلاهای مدرن و لوکس با امکانات کامل برای کاربران مهیا است. از طرفی کاربران می توانند با شماره های تماس درج شده در سایت با مالک تماس گرفته و بدون واسطه نسبت به رزرو ویلا اقدام نمایند. سایت ویلایار فهرست انواع ویلاهای اجاره ای به همراه امکانات و مراکز تفریحی شهرک خزرشهر را در دسترس کاربران قرار می دهد.  

یکی از ویلاهای لاکچری خزرشهر

سفری رویایی با اجاره ویلا استخردار

یکی از ویژگی های منحصر بفرد مرکز رزرواسیون ویلایار امکان اجاره ویلا استخردار شیک و لوکس با امکانات کامل است. ویلایار انواع ویلاهای استخردار روباز و سرپوشیده را بدون واسطه در دسترس شما قرار می دهد. با رزرو ویلای استخردار می توانید پس از یک روز خسته کننده آرامش را با شنا در استخر جستجو کنید. افرادی که به دنبال سفری متفاوت و هیجان انگیز هستند می توانند با رزرو ویلای استخردار در شهرک های زیبای شمال،

سفری فراموش نشدنی را تجربه کنند.

 برای اجاره انواع ویلاهای شیک و مجهز استخردار به وب سایت ویلایار  مراجعه کنید. تمام ویلاهای موجود در ویلایار با قیمت های استثنایی و تخفیفات ویژه ارائه می شوند.    


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس