ویری: مسی «هری پاترِ» فوتبال است

ستاره اسبق تیم ملی ایتالیا و باشگاه یوونتوس ضمن تمجید از ستاره آرژانتینی بارسلونا گفت: مسی هری پاترِ فوتبال است.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت‌های هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال بارسلونا توانست در زمین یوونتوس این تیم را با ۲ گل شکست دهد و جایگاهش را در صدر جدول گروه هفتم تثبیت کند.

نکته ویژه این دیدار نقش لیونل مسی در این برد بود. او ابتدا با پاس زیبایش زمینه ساز گل اول آبی‌اناری‌ها شد که توسط عثمان دمبله به ثمر رسید و در واپسین دقایق این مسابقه نیز توانست گل دوم بارسلونا را از روی نقطه پنالتی وارد دروازه بانوی پیر کند.

پس از این بازی کریستین ویری ستاره اسبق فوتبال ایتالیا و باشگاه یوونتوس دلایل اصلی موفقیت آبی‌اناری‌ها در این دیدار خارج از خانه را تشریح کرد.

 ویری گفت: باید واقعیت را بگوییم. بارسا فوق‌العاده بود و می‌توانست ۶ الی ۷ گل به ثمر برساند. بازی جذابی را از آنها شاهد بودیم. من نمی‌دانم که چطور آنها مقابل رئال مادریرد هفته گذشته شکست خوردند چرا که هر کس عملکرد این تیم مقابل یوونتوس را شاهد بود، باور نمی‌کرد که بارسلونا هم می‌تواند شکست بخورد.

ستاره اسبق فوتبال ایتالیا در تمجید از لیونل مسی اظهار داشت: او واقعا یک جادوگر است. به نظر من مسی هری پاترِ فوتبال است و هر کاری بخواهد در زمین انجام می‌دهد. زمانی که او در زمین است واقعا مجذوب بازی او می‌شوم و زمانی هم که او در زمین نیست چیزی برای تماشا باقی نمی‌ماند. هر وقت که فوتبال را کنار بگذارد، من تلویزیون خانه ام را دور می اندازم. او بازیکنی تمام نشدنی است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    4 2
    بلوف نزن آفتابه مسیتونم بیرون نمیاندازی،
  • GB ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    1 1
    اونجای آدم دروغ گو !!
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    1 0
    ویری ستاره اینتره.کلا یه سال تو یوونتوس بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس