روح پیپو اینزاگی برابر بارسلونا زنده شد! (عکس)

یوونتوس تا دقیقه 55 سه باربه گل رسید که هر سه گل آفساید اعلام شده است.

به گزارش مشرق، در همان دقایق ابتدایی بود که ضربه عثمان دمبله، ستاره فرانسوی بارسلونا به مدافعان یوونتوس برخورد کرد و وارد دروازه این تیم شد. در ادامه بیانکونری حملات زیادی را روی دروازه بارسلونا ترتیب داد و سه بار نیز به گل رسید، اما هر سه گل آلوارو موراتا آفساید اعلام شد.

ابتدا در دقیقه 15 بود که مهاجم اسپانیایی از سمت است فرار کرده و ضربه اش در ابتدا توسط نتو دفع شد، اما در ریباند خودش موفق به گلزنی شد و این گل در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بود.

در اواسط نیمه اول بود که این بار آلوارو موراتا با یک ضربه سر دقیق دروازه بارسلونا را باز کرد، اما سناریوی قبلی تکرار شد و باز هم آفساید مهاجم یوونتوس گرفته شد تا در نهایت بارسلونا با تکیه بر همان گل دمبله و با برتری 0-1 راهی رختکن شود.

اما در دقیقه 55 بود که این بار ضربه خوان کوادرادو در دهانه دروازه با اثرگذاری آلوارو موراتا همراه شد و این بار نیز به نظر می رسید دیگر گل در شرایط سالمی به ثمر رسیده باشد. اما داور بعد از بازبینی صحنه باز هم حکم به آفساید بودن این گل نیز داد تا هت تریک آلوارو موراتا در به ثمر رساندن گل آفساید تکمیل شود. در گذشته پیپو اینزاگی، مهاجم گلزن و ایتالیایی تیم های یوونتوس و میلان عادت به قرار گرفتن در موقعیت های آفساید داشت و حالا به نظر می رسد آلوارو موراتا وارث راه او در فوتبال ایتالیا خواهد بود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    1 0
    حاجی چه بد شانس بود موراتا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس