پلمب فروشگاه لباس با تبلیغات زنده مدلینگ زن در آمل

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان آمل گفت: یکی از فروشگاه‌های لباس این شهرستان به دلیل بکارگیری از دختران جوان و نوجوان بی‌حجاب برای تبلیغات زنده و مدلینگ در امر فروش پلمب شد.

به گزارش مشرق،  مهدی محمدی امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از فروشگاه‌های لباس این شهرستان به دلیل بکارگیری از دختران جوان و نوجوان بی‌حجاب برای تبلیغات زنده و مدلینگ در امر فروش پلمب شد.

وی با اشاره به احضار مدیر این فروشگاه به دستگاه قضا، افزود: این فروشگاه بزرگ در یکی از خیابان‌های پرتردد شهر فعالیت دارد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل با اعلام اقدام غیراخلاقی مدیر فروشگاه برای استفاده از چند کارگر دختر نوجوان و جوان برای تبلیغات زنده لباس‌های فروشگاه، تصریح کرد: کارگران این فروشگاه در فضای باز و بیرون فروشگاه طی ساعت‌های شلوغ مسیر پرتردد اقدام به تبلیغ می‌کردند.

این مسؤول با اشاره به انتشار عکس با مشکلات حجاب و پوشش بانوان مدلینگ فروشگاه پوشاک و البسه در فضای مجازی، بیان کرد: پس از گزارش‌های مردمی متعدد، پلیس نظارت بر اماکن فرماندهی انتظامی شهرستان آمل وارد میدان شده و با پلمب فروشگاه، مدیر مجموعه به دادسرای دستگاه قضایی احضار شد.

محمدی گفت: مدیر فروشگاه البسه متخلف به اتهام اقدام علیه عفت و اخلاق عمومی روانه دستگاه قضایی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    10 1
    با یه ببخشید تکرار نمی کنم ولش نکنید. نقره داغشون کنید تا جرات فکر کردن بهش رو هم نداشته باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس