کد خبر 1136217
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
ترامپ: بایدن پیروز شود چین مالک آمریکا می‌شود

رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر، رسانه‌های کشورش را «فاسد» خواند و از نبود آزادی رسانه در این کشور انتقاد کرد.

به گزارش مشرق،  «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا با انتشار پیامی در توئیتر، رسانه‌های این کشور را «فاسد» خواند و از نبود آزادی رسانه در کشورش انتقاد کرد.

ترامپ در این پیام نوشت: «آمریکا آزادی رسانه ندارد، ما سرکوب روایت‌ها یا فقط اخبار جعلی داریم. طی دو هفته گذشته چیزهای زیادی در مورد اینکه چقدر رسانه‌هایمان فاسد هستند و اکنون درباره غول‌های فناوری که شاید حتی بدترند، معلوم شده است. بخش ۲۳۰ [قانون اینترنت] را لغو کنید!».

بخش ۲۳۰، قسمتی از قانون استفاده از اینترنت در آمریکاست که ایمنی در برابر محتواهای شخص ثالث برای ناشران وب‌سایت‌ها را فراهم می‌آورد.

رسانه اجتماعی توئیتر بارها پیام‌های ترامپ را که به گفته خود مصداق اطلاعات گمراه‌کننده بوده‌اند، علامت‌دار کرده است.

این رسانه اجتماعی دو هفته گذشته با اعلام اینکه پیام ستاد تبلیغات انتخاباتی ترامپ که در آن جو بایدن «دروغگو» خوانده شده و همچنین انتشار ویدئویی درباره کسب و کار «هانتر بایدن»، پسر وی در اوکراین، نقض سیاست‌های این رسانه محسوب می‌شود، حساب کاربری تیم ترامپ را تعلیق کرد.

ترامپ همچنین طی سخنرانی‌ها و پیام‌های مجازی خود، مخصوصاً در ماه‌ها و روزهای منتهی به انتخابات ریاست‌جمهوری، بارها رسانه‌های کشورش را به انتشار اخبار جعلی متهم کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    ترامپ: رسانه های آمریکایی فاسدند . من خودم سالهاست دارم باهاشون کار میکنم و بهشون رشوه میدهم وقتی میگویم فاسد هستند کاملا میفهمم چه میگویم چون فاسد تر از خودم کسی نیست . کند فاسد با مفسد پرواز - ترامپ با نتانیابو قاطر با غاز
  • Erfan IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    یه چیزی بگو که ندونیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس