حسام حسینی

رییس حوزه هنری همچنین فرشاد مهدی‌پور، محمدحسین ساعی، محمد ذوقی، سید امیر جاوید، سید محمدامین باطنی، میثم مرادی و سید حسام‌الدین حسینی را به عنوان شورای سیاستگذاری مرکز رسانه و ارتباطات منصوب کرد.

به گزارش مشرق،  با حکم محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری، سید حسام‌الدین‌ حسینی به عنوان مدیر کل ارتباطات و رسانه حوزه هنری معرفی و جایگزین حیدر ایمنی شد. دادمان همچنین شورای سیاستگذاری مرکز رسانه و ارتباطات حوزه را نیز به عنوان بازوی مشورتی این اداره کل معرفی کرد.

در بخشی از حکم رییس حوزه هنری خطاب به حسام‌الدین حسینی با اشاره به نواندیشی، نوآوری و توانمندی در شناسایی و سازماندهی تخصصی ظرفیت‌های وی آمده است: «جناب آقای سید حسام‌الدین حسینی، بی‌تردید تحول در حوزه اندیشه و هنر اسلامی در این عصر بی‌توجه به عنصر ارتباطات و امر رسانه محقق نخواهد شد و حوزه هنری در مسیر تحولی خویش، بیش از پیش نیازمند تقویت ارتباط دوسویه، صمیمی و رسا با مخاطبان خود در لایه‌های گوناگون است. اهم موارد مورد انتظار عبارتند از:

۱. طراحی و اقدام در چهارچوب اصول و سیاست‌های ابلاغی در پیوست

۲. بهره‌مندی از شورای سیاستگذاری ارتباطات و رسانه‌ حوزه هنری و التزام به عمل در چهارچوب مصوبات آن شورا

۳. عمق‌بخشی هر چه بیشتر به بعد اجتماعی حوزه هنری، توسعه مخاطبان و برنامه‌ریزی جهت ارتقا تصویر این مرکز هنر انقلابی در حوزه عمومی

۴. بزرگداشت و تکریم هنرمندان، پیشکسوتان و نیز ظرفیت‌های نو ظهور هنر انقلاب اسلامی در راستای تقویت این جبهه

۵. برنامه‌ریزی برای تحول ساختاری آن اداره کل و تمهید جهت تقویت ارتباط با مراکز استانی، دفاتر تخصصی و موسسات تابعه

۶. تبدیل اداره کل به بازوی حامی، پشتیبان و توانمندساز در نسبت با ارکان تخصصی و صف حوزه هنری

بر خود لازم می‌دانم از زحمات جناب آقای حیدر ایمنی تشکر کنم و برای ایشان آرزوی توفیق روز افزون دارم. ان‌شاالله با توکل بر درگاه الهی و استعانت از حضرت صاحب الامر (عج) در انجام وظایف محوله موفق باشید.»

رییس حوزه هنری همچنین فرشاد مهدی‌پور، محمدحسین ساعی، محمد ذوقی، سید امیر جاوید، سید محمدامین باطنی، میثم مرادی و سید حسام‌الدین حسینی را به عنوان شورای سیاستگذاری مرکز رسانه و ارتباطات منصوب کرد.

حیدر ایمنی به عنوان مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل حوزه هنری به مدت سه سال مشغول به فعالیت بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس