image-20201028142941-1.jpeg

شبکه جدید سپاهان با موضوع و محوریت رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی باشگاه سپاهان اصفهان، در تلویزیون اینترنتی آیو راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی تلویزیون اینترنتی آیو، در شبکه جدید سپاهان قرار است تمام برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و ورزشی باشگاه سپاهان در رشته های مختلف ورزشی از جمله فوتبال، والیبال، بسکتبال و... در رده های مختلف سنی آقایان و بانوان پخش شود.

پخش زنده مسابقات که یکی از درخواست های همیشگی طرفداران باشگاه سپاهان بود از جمله بخش های مهم و ویژه این شبکه است و از این پس طرفداران این باشگاه می توانند به راحتی مسابقات تیم مورد علاقه خودشان را به صورت زنده از تلویزیون اینترنتی آیو، تماشا کنند.

پخش آرشیو مسابقات و رویدادهای ورزشی، مستند، برنامه های تولیدی، فیلم و سریال از دیگر بخش های شبکه جدید سپاهان است.

برنامه های این شبکه جدید با مدیریت و برنامه سازی های باشگاه سپاهان بر روی پلتفرم تلویزیون اینترنتی آیو، انجام می شود.

شبکه جدید سپاهان با موضوع و محوریت رویدادهای فرهنگی، اجتماعی و ورزشی باشگاه سپاهان اصفهان پنجشنبه 2 آبان و در سالروز تاسیس این باشگاه فرهنگی و ورزشی در تلویزیون اینترنتی آیو، راه اندازی شد.

علاقه مندان و طرفداران باشگاه سپاهان از این پس می توانند با مراجعه به تارنمای تلویزیون اینترنتی آیو به نشانیwww.aionet.ir   و یا استفاده از اپلیکیشن آیو، تماشاگر برنامه های متنوع این شبکه جذاب باشند.


** این محتوا تبلیغاتی است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس