طلب جپاروف پرداخت شد/ واریز ۴۰۰ هزار دلار به حساب شفر

باشگاه استقلال موفق شد طلب سرور جپاروف هافبک ازبکستانی پیشین آبی‌پوشان را پرداخت کند.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال برای باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات خود باید طلب 800 هزار دلاری وینفرد شفر، باشگاه پاختاکور ازبکستان و سرور جپاروف را پرداخت می‌کرد.

با توجه به مشکلات انتقال پول به حساب شفر، مسئولان استقلال راه‌های دیگری را برای انتقال پول امتحان کردند و تا امروز 400 هزار دلار به حساب سرمربی آلمانی پیشین آبی‌پوشان واریز کرده‌اند و قرار است تا روز جمعه 200 هزار دلار باقیمانده از طلب این مربی را نیز پرداخت کنند.

بدهی سرور جپاروف هافبک ازبکستانی سابق آبی‌پوشان نیز پرداخت شد و در یکی دو روز آینده هم طلب باشگاه پاختاکور ازبکستان برای انتقال ایسما گونکالوس بازیکن گینه‌ای پیشین استقلال نیز پرداخت خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 3
    پرسپولیس هنوز با برانکو‌ تسویه نکرده اما صنعت نفت استقلال تو یه هفته ۴ برابر بدهی برانکو رو به شفر جباروف نادری دیاباته و میلیچ داد البته هنوز وزیر پرسپولیسه و استقلال داره از پول فروش صیادمنش که برکت داره بدهی هاشو میده
    • IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      3 0
      لنگی عزیز مگه شما بازیهاتون تو لیگ قهرمانان اسیا تموم شده که پولش رو گرفته باشن بخان بدن استقلال؟؟ بعدم تموم هم شده باشه مگه ما تحریم نیستیم ؟مگه ما میتونیم انقدر زود به این پول برسیم ؟ تا کی میخای تو غار زندگی کنید یخورده بیشتر مطالعه کن بعد حرف بزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس