کد خبر 1136063
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

به گزارش مشرق، حامد کاشانی کارشناس دینی در واکنش به توییت حسین دهباشی در توییتر نوشت:

برادر عزیز و دوست داشتنی

کاش در زمینه های تخصصی خود (فیلم انتخاباتی، روزنامه نگاری و ...) فعالیت کنید.

نقد به همین نوشتک کوتاه که ملقمه چند ادعای سست است، مثنوی هفتاد من کاغذ خواهد شد.

اما اگر بر آن اصرار دارید به جهت احترامی که برایتان قائلم شما را به گفتگویی دوستانه دعوت میکنم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 30
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    12 1
    دهباشی بس نیست ایران گلستان بود اگر بعضی ها یاد بگیرن فقط در حوزه ی تخصص خودشون حرف بزنن و لاغیر ! در ضمن الان که دنیای اسلام در برابر توهین مکرون به پیامبر اسلام خشمگینه شما چه اصراری داری بحث شیعه و سنی رو پسش بکشی؟؟ زورت میاد به مکرون جونت چیزی بگی یا از یک چیز دیگه سوختی ؟؟؟
    • محمد IR ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      13 0
      این بیت رو حتما بخونید: نشان بغض فاطمه (س) دفنِ شبانه ی اوست/ گواه جور عدو قبر بی نشانه اوست!
    • روزبه IR ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
      9 0
      جناب دهباشی حداقل می دونید که امام علی (ع) در جنگ خیبر دروازه قلعه خیبر رو از جا کندن، حتما در خانه سازی های اون موقع دربی بوده و ایضا دروازه هم برای محافظت از شهرها هم بوده، انا مدینه العلم و علی بابها و....ولی انگار جناب دهباشی خیلی دلشون خواسته در این وانفسای اقتصادی با ایجاد هواس پرتی در جامعه به کمک دولت ناهمراه با ملت شتافتن، جناب دهباشی خوب یاد گرفتید هوای پرتی ایجاد کنید تا مشخص شدن نتیجه انتخابات آمریکا
  • IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    11 0
    کتاب « الامامه و الخلافه » تألیف مقاتل بن عطیه (۵۰۵ ه.ق) : ان ابابکر بعد ما اخذ البیعه لنفسه من الناس بالارحاب والسیف و القوه ارسل عمر ، و قنفذا و جماعه الی دار علی و فاطمه علیها السلام و جمع عمر الحطب علی دار فاطمه علیها السلام و احرق باب الدار . مقاتل بن عطیه می گوید: ابابکر بعد از آن که با تهدید و ترس و شمشیر از مردم بیعت گرفت عمر و قنفذ و جماعتی را به درب خانه علی و زهرا (علیهما السلام) فرستاد، عمر هیزم را درب خانه ی فاطمه جمع نمود و درب خانه را به آتش کشید. هنگامی که فاطمه ی زهرا (علیهما السلام) که پشت درب آمد عمر و اصحاب او جمع شدند و عمر آن چنان حضرت فاطمه را پشت درب فشار داد که فرزندش را سقط نمود و میخ درب به سینه ی حضرت فرو رفت و بر اثر آن صدمات حضرت به بستر بیماری افتاد تا آن که از دنیا رفت. (الامامه و الخلافه، مقاتل بن عطیّه ص ۱۶۰-۱۶۱.)
  • IR ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    8 0
    تحت فرمانشان ؟ کجا ؟ بحق چیزهای ندیده و نشنیده ! جناب دهباشی زودباور نباش .
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    6 0
    تقیه آری ، اما مذهب حق رو همانند دیگر مذاهب دانستن هرگز .
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    8 0
    آنچه در پی می‌آید، گوشه‌ای از مستنداتی است که از سوی «علامه سید جعفر مرتضی عاملی» در کتاب مأساة الزهرا (ع) ــ چاپ 1997به وسیله‌ی دارالسیرة بیروت ــ تحقیق شده است : الف ) مستنداتی درباره درب داشتن خانه های مدینه 1. «ابو فدیک» می گوید : از «محمدبن هلال» درباره مختصات اتاق و حجره عایشه پرسیدم . در ضمن پاسخ گفت: «درب آن به سوی شام بود». گفتم : «آن درب یک مصراع داشت یا دو مصراع؟» گفت: «یک مصراع» پرسیدم : «از چه جنسی بود؟» پاسخ داد: «یا از چوب عرعر بود یا از درخت ساج» . ( وفاء الوفاء ــ ج2، ص459 و 456 و 542 ) مصراع همان است كه در فارسی از آن با عنوان "لنگه" یا "لت" یاد می‌شود./ خانه ها نه تنها درب داشتند بلکه درب دو لنگه هم بوده است یک نمونه اش همین خانه عایشه . البته نمونه های فراوانی علامه عاملی در مأسات آورده است که همگان می توانند به همراه مستندات بنگرند .
  • IR ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    11 0
    چقدر زشت است که شیعه باشی و بدون آن که به خود زحمت یک جستجوی ساده اینترنتی بدهی عرض لحیه کنی که آری دربی نبود و چنین و چنان !
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    9 0
    صفتی که از یه کیلومتری دهباشی رد نشده دوست داشتنی هست! بی ادب بددهن *** *** *** صفت مناسب تری هست
  • CH ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    12 0
    یک جمله جواب دهید مگر در پارچه ای کلید لازم داشته که قرآن در آیه 61 سوره نور می گوید ..ولا على أنفسكم أن تأكلوا من بيوتكم أو بيوت آبائكم .....أو ما ملكتم مفاتحه؟ یعنی یا خانه هایی که کلیدهایش دست شما است؟ از علما انتظار می رود راحت چواب دهند. او راست و دروغ را قاطی کرده و خیال می کند که ائمه هم مثل او برای امور شخصی بوده که موضع سیاسی می گرفته اند. صد البته امام علی علیه السلام برای کمک به اسلام و حاکمیت آن حتی به عمر بارها کمک داد. این فقط یک انسان عقده ای است به خاصر خصومت شخصی با کسی می گوید حالا که برای من نجوشید بگذار کله سگ در دیگ بجوشد. امام رضا هم به خود مامون کمک فکری می داد علیه قضل بن سهل. امام باقر علیه السلام به عبدالملک مروان کمک داد برای ضرب سکه و..
  • کامران IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    10 0
    درست کاری که ابلیس ودشمنان دین مثل غربی های صهیونیست انجام می دن رو دهباشی تکرار کرده
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    10 0
    با امثال دهباشی ها نباید برادرانه و دوست داشتنی صحبت کرد
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    8 0
    حالا شهادت فاطمه زهرا رو هم زیر سوال میبرن... اوکی. ببینید قبول میکنه مناظره با این کارشناس محترم رو. بعید میدونم. طیف اینا فراری اند از بیان حقایق. از روشنگری میترسن.
  • IR ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    11 0
    عمرا اگر قبول کنه آقای همه چیزدان تحریف گر تاریخ کشور و تاریخ اسلام
  • IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    6 0
    یعنی خانه خدا درب نداشت????? جناب مهندس طراح و معمار ساختمان جناب دهباشی تو مگه دستور پیامبر ص را برای بستن دربهای خانه های اصحاب به خانه پیامبر را نشنیدی مگر درب خانه مولا علی ع ???? جناب دهباشی شما با دغل بازی در ساحت هنر با روی آوردن این دولت به کل اسلام بدهکارید و خواهشا بدهی خود را سنگین نفرمایید
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    7 0
    ان‌شاءالله که از سر جهل سخن گفته‌اید، اگر عمداً و از سرحقد و کینه به هر دلیل باشد، سرنوشت شما یقیناً همین است، خسرالدنیا و الاخره
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    5 0
    آخه عجیب تر اینجاست که مدرک دانشگاهی ایشان هم در رشته مهندسی صنایع بوده و ربطی به تخصص فیلم سازی انتخاباتی و روزنامه نگاری هم نداره ! . مابقی مدارک بعدی ایشان هم معادل بوده و به همین دلیل حتی برای کاندیداتوری نمایندگی در مجلس شورای اسلامی هم مورد قبول واقع نشده و غیر واجد شرایط تحصیلی بوده ! . ایشان اگه مدعی بشه سربازخانه و پادگان اصلاً درب انتظامات و دژبان و نگهبانی و اسلحه و نظام جمع نداره ، بایستی دیدگاه شان را باور کرد! ، چون ایشان خدمت سربازی خودش رو هم با معادل سازی در سایر ادارات طی کرده و مدرک پایان خدمت سربازی (!) کسب کرده !. ایشان با یک سری اتفاقات عجیب و غریب و سوال بر انگیز رفت و برگشت به آمریکا تبدیل به گنبد شده و حالا ادعاهای صد من یه غاز می کنه که مرغ پخته تو قابلمه خندش می گیره ! . خدایا آخر عاقبت ما را از خطر سمّّّ قارچ هایی که صبح بعد از یک شب رعدو برقی از زمین سردر می آورند، ختم به خیر فرما ! ،آمین.
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    4 0
    قشنگ همه رو از خودت دراوردی کسی که تنه اش به روحانی خورده باشه بهتر از اینم نمیشه
  • عبدالله مومن IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    5 0
    این دهباشی منحوس. در حالی که باید هزاران سال از حقه تبلیغاتی خود برای سوارکردن بعضی ها بر دوش ملت ایران در هشت سال گذشته. توبه کند. باز درس عبرت نگرفته و غلطی بزرگتر کرده است
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    2 0
    این مردک گنده گوی خود نخبه پندار میلاد دخانچی که به لطف آنتن میلی صدا و سیما به اسم و رسمی رسیده هم همین لجن های دهباشی رو داره غرغره میکنه این حرکت جدید جریان تحریف به نظر اهداف بسیارخطرناکی را دنبال می کند علمای حوزه اینبار واقعا نباید سکوت کنند
  • NL ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    3 0
    روحانی از کربلا درس مذاکره میگیره و صلح امام حسن رو ...! دهباشی شهادت حضرت زهرا را با انکار وجود درب چوبی زیر سوال میبره! دخانچی هم ماجرای کوچه و خانه حضرت رو فیلمی ساختگی بیان میکنه! این تحریف‌های همزمان و همسو سهوی و اتفاقیست؟!
  • IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    2 0
    تحریف امامت حضرت علی! حضرت علی بعد از شهادت پیامبر تا زمانی که به حقش رسید در یک جنگ شرکت نکرد.
  • علی کرمانی IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    2 0
    آقای دهباشی مغالطه نکن
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    2 0
    دهباشی خیلی وقت است که نیت خود را آشکار کرده است. پادوی بدبخت
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    3 0
    دهباشی گندی که سال ۹۲ زدی بس است تا ابد باسد جواب بدهی لطفا ... شو
  • مهدی FR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    4 0
    اولاً آیه ۶۱ سوره «نور» با عبارت [أَوْ ما مَلَکْتُمْ مَفاتِحَهُ]، که خطاب اولیه این آیه به مردم مسلمان مدینه است، صراحت و دلالت دارد بر اینکه خانه‌های مدینه درب داشته و درب‌ها کلید هم داشته است. ۲- روایت «صحیح مسلم» را که خود پیغمبر در مدینه، دستور داد که شب‌ها، مردم درِ خانه خود را ببندند. در حالی که پرده و حصیر بستن ندارد. ۳- از «البدایه و النهایه» افرادی که می‌آمدند برای دیدار پیامبر (ص)، با ناخن‌های خود به درِ می‌زدند تا پیغمبر در را باز کند. زیرا درِ خانه، حلقه نداشت تا آن را بزنند. ۴- در جواب چهارم خانه خود عایشه به تصریح «بخاری» از چوب «سرو» یا «ساج» ساخته شده بود. این‌ها نشان می‌دهد که خانه‌های مدینه در داشته است و حتی نوع درِ خانه که تک لنگه بوده، یا دو لنگه بوده؛ در این روایات بیان شده بود.
  • وطن پرست DE ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    2 0
    اونم دقیقا دنبال همینه. کاش این قدری که به توهین ضدانقلاب پاسخگو هستید به انتقاد خودی ها هم توجه می کردید. طرف تو انگلیس درس افکار سنجی خونده. یک عمر کار کرده و فهمیده مشکل کجاست و با دو سه جمله بمباران کرده اون وقت شماها بجای این که زیر ساختش رو بزنید دارید با افعال پاس گل بهش می دید.
  • ایرانی IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    3 0
    سلام. آقای دهباشی در اسلام شما که از حادثه فجیع کربلا و تکه تکه شدن امام حسین علیه السلام درس مذاکره گرفتید و از جگر آب شده ی امام حسن علیه السلام درس صلح.. باید هم خودتان را به حماقت بزنید و فکر کنید خانه های آن زمان بی در و پیکر بوده و ناموس مردم پشت پرده ها شب را به صبح می‌گذراندند! و جنگ خیبر که امام علی علیه السلام درب چوبی قلعه را از میان برداشت هم هیچ تأثیری در نشان دادن عقل بشر آن زمان برای گذاشتن درب منازل نداشته! مردمانی که نعل اسب وشمشیر و ابزار آهنگری داشتند آیا از تهیه مسمار عاجز بودند؟ یااوالالباب! حماقت این جماعت تمامی نداره!
  • محمدایوب IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    4 0
    محضراساتید محترم اگر شخصی که لباس روحانیت برتن کرده. برای پیش برد اهدافش زندگی وسیره فرزندان حضرت زهرا س ورسول اکرم ص تحریف میکند علما وحوزه احساس مسئولیت میکردند وجواب قاطعانه وبه مناظره بکشند تا رسوا شود هرکه دراو غش باشد. امروز یک شبه هنرپیشه که تخصص او به کارگیری هنرپیشه وخوانندگان وفیلم سازی درباره تاریخ اسلام وقیحانه اظهار نظر نمیکرد او باید درباره. بازیگران فراری اظهار نظرکند وقتی شیران بیشه را خلوت میکنند شغالها از سوراخ بیرون امده زوزه میکشند
  • IR ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    0 0
    به نظرمن در دنیایکنونی خانهای زیادی است در سراسر جهان که در ندارد وبا مقوا حلب پوشانده شده مسلما در ان زمان هم خانهایی بوده که در نداشته نه خانه های بزرگان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس