کد خبر 1136043
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
رهبر حزب آزادی هلند به جنگ «اردوغان» رفت

«خیرت ویلدرس» رهبر حزب آزادی در هلند، با انتشار کاریکاتوری از رئیس جمهور ترکیه و معرفی وی به عنوان تروریست به جنگ اردوغان رفت.

به گزارش مشرق، «خیرت ویلدرس» رهبر حزب آزادی در هلند که به داشت روحیات ضد اسلامی مشهور است، در حمایت از اقدامات ضد اسلامی «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه، کاریکاتوری را علیه «رجب طیب اردوغان» منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

تظاهرات مردم بنگلادش علیه فرانسه +عکس

بر اساس این گزارش، انتشار کاریکاتوری از رئیس‌جمهوری ترکیه و معرفی وی به عنوان «تروریست» از سوی خیرت ویلدرس، رهبر حزب آزادی در هلند، با واکنش تند مقام‌های دولت ترکیه مواجه شد.

مقام‌های دولت ترکیه می‌گویند اینگونه اقدامات «فاشیستی» هستند و باید متوقف شوند.

بیشتر بخوانید:

حمایت رژیم صهیونیستی از اهانت به پیامبر (ص)

ویلدرس که سیاستمداری راست‌گرا است، در روزهای اخیر نه تنها اردوغان را «تروریست» نامیده است، بلکه با بازنشر مطلبی از وب‌سایت «نوردیک مانیتور» سوئد، در توییتی نوشت که رئیس‌جمهوری ترکیه، با «سازمان‌های تروریستی» از جمله گروه داعش «رابطه نزدیکی» دارد.

بیشتر بخوانید:

اردوغان خواستار تحریم کالاهای فرانسوی شد

وب‌سایت «نوردیک مانیتور» که خیرت ویلدرس، مطلب آن را بازتوییت کرده، نوشته است که رئیس‌جمهوری ترکیه نه تنها با سازمان‌های تروریستی «رابطه نزدیک» دارد، بلکه با آنها «معامله» هم می‌کند.

انتشار این کاریکاتور، خشم اردوغان و مقام‌های رسمی حامی وی در ترکیه را برانگیخت و رئیس‌جمهوری ترکیه، خیرت ویلدرس را «فاشیست» نامید.

در کاریکاتور منتشر شده، اردوغان شبیه سلاطین عثمانی ترسیم شده که روی دستاری که به سرش بسته، یک بمب آماده انفجار دیده می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    5 5
    این ثابت میکنه که این فاشیستهای اروپایی تشنه خون مسلمانان هستند و باید در برابرشان مقاومت کرد مرگ بر اسراییل
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    5 4
    تنها حاکم اسلامی که جلوی توهیین به پیامبر ایستاده با روحانی مقایسه کنید که حتی حاضر نشد فرانسه رو محکوم کنه
  • IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    6 3
    پس اونا بیشتر از مشرق از اردوغان میترسن
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    5 4
    جهان هوس کباب ترکی کرده
  • IR ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    4 3
    کشورهای اروپایی عمری دنیا رو تاراج کردند الانکه دستشون از همه جا کوتاه شده دارند مظلوم نمایی میکنند هلند هم که تکلیفش مشخصه دیر نمیشه بره زیر اقیانوس اونوقت انگشت پترس خیالی و بتمن و شلوار مکعبی هم نمیتونه به دادش برسه
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    4 4
    در جواب این هلندی فاشیست باید گفت آنهایی که دارند نان داعش را میخورند رییس جمهور ترکیه نیست بلکه اروپائیان همان مسیحیانی هست که سابق دو جنگ جهانی را دارند و در جنگ دوم جهانی ۵۰ میلیون نفر کشته شدند و آخرین اقدامشان ساخت ویروس کرونا برای راه اندازی سیستم جدید جهان است مرگ بر فاشیست مسیحی مرگ بر دجال مسیحی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس