کد خبر 1135987
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
مذاکرات استقلال و کریمی به بن‌بست خورد

روند مذاکرات مسئولان باشگاه استقلال با علی کریمی به بن‌بست خورده است.

به گزارش مشرق، باشگاه استقلال در فصل نقل‌وانتقالات تلاش زیادی کرد تا قرارداد علی کریمی را تمدید کند، اما تا به امروز توفیقی در این زمینه حاصل نشده است. مدیران استقلال منتظر ماندند تا این بازیکن طبق ادعای خودش به بررسی پیشنهادهای خارجی بپردازد و اگر با تیمی به توافق نرسید، بار دیگر با او وارد مذاکره شوند.

با توجه به حساسیت هواداران برای ماندن کریمی، مسئولان این باشگاه به کمک یکی دو هوادار متمول استقلال رقم پیشنهادی خود را بالا بردند، اما کریمی درخواست‌های دیگری از جمله پرداخت پیش‌قسط قراردادش را مطرح کرد. با گذشت زمان، مسئولان استقلال بیشتر خواسته‌های هافبک فصل گذشته خود را پذیرفتند و حتی به توافق رسیدند، اما به یکباره کریمی اعلام کرد که با پیشنهاد یک تیم خوب خارجی روبه‌رو شده است.

بیشتر بخوانید:

پاتک پرسپولیس به استقلال؟

این مسئله کافی بود تا مذاکرات دو طرف به بن‌بست بخورد، آنهم در حالی که کریمی به مدیران باشگاه گفته بود قلبش با استقلال است و مشکلی برای ماندن ندارد!

در حالی که استقلالی‌ها خود را آماده امضای قرارداد جدید با کریمی می‌کردند، اما او از انجام این کار خودداری کرد تا باشگاه استقلال بار دیگر مقابل هوادارانش قرار بگیرد که چرا قرارداد ستاره ملی‌پوشان آبی‌پوشان را تمدید نکرده‌اند، در شرایطی که مسئولان استقلال هم زمان زیادی صرف مذاکره با این بازیکن کرده و خیلی از خواسته‌های او را هم پذیرفته‌اند.

در شرایطی که تمرینات استقلال مدت‌هاست که آغاز شده و به زودی باید وارد مسابقات لیگ برتر شود، کریمی راضی به تمدید قرارداد با خواسته‌های باشگاه نشده و در همین حال اعلام شد که او پیشنهاد مالی خوبی از سپاهان دریافت کرده است، موردی که شاید باعث بازگشت او به تیمش سابقش شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    بابا ردش کنید بره این تفیلی رو .... هر سال قرار داد یک ساله می بنده رو اعصاب هوادار راه میره بره همون جایی که دلش هست .والا نه تکنیک منصوریان رو داره نه محبوبیت مجیدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس