کد خبر 1135815
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۵
قهرمان بوکس به اتهام قتل در رباط کریم بازداشت شد

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: یکی از مدال آوران بوکس در رباط کریم در جریان درگیری و قتل یک جوان ۲۵ ساله بازداشت شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ مهدی سرپناه از بازداشت یک مدال آور بوکس رباط کریم در جریان قتل پسر جوانی در غرب استان تهران خبر داد و افزود: شامگاه دو شب پیش درگیری در خیابان «ملکی» رباط کریم به وقوع پیوست که مأموران پلیس پس از آگاهی از آن به سرعت خود را به محل درگیری رساندند.

وی گفت: در این درگیری یکی از مدال‌آوران رشته ورزشی بوکس در رباط کریم با ضربه چاقو به قفسه سینه یک جوان ۲۵ ساله وی را به قتل رسانده بود.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه قاتل پس از واردکردن ضربات چاقو به بدن مقتول از محل متواری و از شهرستان خارج شد، اضافه کرد: پلیس به سرعت وارد عمل شد و فرد قاتل را دستگیر کرد و این فرد هم اکنون برای تحقیقات بیشتر در اختیار پلیس آگاهی است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دژپل. IR ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    1 0
    مردم چه برسرشان آمده که اینطور بی حوصله وعصبی شده اند؟چرا با کوچکترین بگومگو خنجروشمشیر را تا دسته بر گردن وسینه طرف مقابل وارد کرده وباعث مرگ طرف می شوند.قدیما وقتی درگیر می شدند همدیگر رو خط خطی میکردند.حالا وحشتناک شده...
  • مهدی IR ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    1 0
    آخ جون هشتگ جور شد واسه عوضیها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس