کد خبر 1135711
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۰
مخبر

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از تولید انسولین ایرانی از سال آینده در کشور خبر داد و گفت: دو شرکت دارویی در گیلان این کار را انجام می دهند.

به گزارش مشرق، محمد مخبر عصر سه شنبه در حاشیه بازدید از یک شرکت دارو سازی در رشت در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز ساخت انسولین در کشور، اظهار کرد: از سال آینده ساخت انسولین در کشور آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه انسولین ایرانی توسط دو شرکت دارو سازی در استان گیلان ساخته می‌شود، گفت: دو شرکت دارو سازی فعال در استان گیلان ۲۶ نوع داوری جدید در حال تولید است که اکثر آنها از داورهای درمان بیماری‌های سرطانی است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تلاش محققان ایرانی برای ساخت واکسن برای این ویروس، تصریح کرد: در حال حاضر همه نتایج آزمایش‌های حیوانی این واکسن موفقیت آمیز بوده است.

وی در ادامه به تحریم و فشار دشمنان علیه نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: ستاد اجرای فرمان حضرت امام (ره) هر کجا که استکبار قصد ضربه زدن به نظام و انقلاب را دارد وارد عمل می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    2 1
    دم شما گرم
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    2 0
    درود و بسیار درود خداوند و مردم ایران به بنیاد با خیر برکت . بسیار کارها و طرح های زیر بنائی مناسب در جای جای کشور طی چند سال گذشته از این بنیاد با خبر میشویم . مدرسه . مسکن مناطق محروم .کشاورزی مثل گلخانه ای بزرگ و زیاد . تولید نیازمندی های پزشکی و بهداشتی . تشکر میکنم از همه دست اندرکاران بخصوص جناب آقای مخبر . انشاالله که خداوند . مردم و رهبرمان از تلاش های شما خوشنود و راضی باشند و همچنان در جاهای حساس و نیازمند و موثر شاهد دستاوردهای دیگر از این مجموعه ارزشمند باشیم . و یک وقتی مستندی از کارهای انجام گرفته تهیه و پخش شود . تا همه مردم متوجه شوند که برکت چقدر با برکت استج
  • IR ۲۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    1 0
    از این مدت گفتن ها باید فهمید که اره . . . .
  • IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    1 0
    دمشون گرم .جبران کم کاری دولت.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس