کد خبر 1135686
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸
هزینه آزمون آیلتس در ایران ۶ میلیون تومان شد

سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان نهاد ناظر برگزاری آزمون های بین المللی، نرخ جدید ثبت نام آزمون آیلتس را به مبلغ ۶ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۴۰ تومان محاسبه و به مراکز برگزاری آزمون، ابلاغ کرد.

به گزارش مشرق، سازمان سنجش تنها مرجع صادرکننده مجوز فعالیت جهت برگزاری آزمون‌های بین المللی در ایران است و فعالیت مراکزی که از این سازمان مجوز اخذ نکرده اند فاقد اعتبار و غیرقانونی است.

بیشتر بخوانید:

تعرفه خدمات امور دانشجویان تعیین شد +جدول

تاکنون ۹ مرکز خصوصی مجوز برگزاری آزمون IELTS را از سازمان سنجش دریافت کرده اند.

بر اساس بخشنامه شماره ۴۹۹۵۳ تاریخ ۵ آبان ماه ۱۳۹۹ سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان نهاد ناظر برگزاری آزمون‌های بین المللی، نرخ جدید ثبت نام آزمون آیلتس مبلغ ۶ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۴۰ تومان محاسبه و به مراکز برگزاری آزمون، ابلاغ شده است.

وجه واریزی از سوی داوطلبان جهت ثبت نام در آزمون آیلتس، به صورت علی الحساب بوده و این بدان معناست که چنانچه قبل از برگزاری آزمون تغییر قابل اعتنایی (افزایش یا کاهش) در نرخ ارز از سوی بانک مرکزی و سایر شاخص‌های اقتصادی اعلام شود، مابه التفاوت نرخ قطعی ثبت نام از داوطلبان اخذ و یا به آنان عودت داده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اصغر مجلسی IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    10 3
    اگر به جای دولت بودم برای امتحان آیلتس سوبسید میدادم تا بشه 50 هزار تومن. تا هرکسی میخواد بره. و موی دماغش نشه
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    8 3
    مرگ بر آیلتس
  • شهلا IR ۲۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    11 0
    آخه چرا مگه برگزاری امتحان چقدر هزینه داره پدر ملت رو هر جور شده در میارید از کجا بیاریم لابد میگین اجباری نیست که نداری امتحان نده اینجا هم مستکبرین ضرری نمیکنن طبق معمول دودش تو چشم ندارها میره
  • IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
    2 0
    از 3 میلیون و 50 هزار تومان یه دفعه شد 6 میلیون و 151 هزار تومان. الان یه دانشجو یا یک کارمند و کارگر حقوق بگیر از کجا بیاره؟ همون 3 میلیون و 50 هم زور داشت بدی به آزمون آیلتس.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس