کد خبر 1135476
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
بارتومئو: به هیچ وجه استعفا نمی‌دهم / پروژه جدید بارسا نیازمند مسی است

بارتومئو که قرار بود از مدیریت بارسلونا استعفا بدهد، از این کار صرف نظر کرد تا هفته بعد با مشخص شدن رای اعتماد، وضعیت باشگاه بارسلونا مشخص گردد.

به گزارش مشرق، خبرها حاکی از این بود که دوشنبه ( روز گذشته) جلسه‌ای بین بارتومئو و هیئت مدیره تشکیل می‌شود تا وضعیت آینده ریاست باشگاه بارسلونا مشخص شود.

شب گذشته در جلسه‌ای که برگزار شد مشخص شد که بارتومئو قصد استعفا ندارد و می‌خواهد تا مشخص شدن رای اعتماد که روزهای اول و دوم نوامبر (11 و 12 آبان – یک‌شنبه و دوشنبه آتی) داده می‌شود بر مسند ریاست بماند.

پیش از این، باشگاه بارسلونا از دولت کاتالونیا درخواست کرده بود که این اتفاق، 15 روز به تعویض افتد زیرا که بارتومئو معتقد است که اگر به آنها فرصت کافی داده نشود، باشگاه بارسلونا قادر به هماهنگی مناسب در روند کار نخواهد بود.

دلیل آنها برای این تعویق، این است که اگر در یک‌شنبه و دوشنبه آتی رای عدم اعتماد به «جوزپ ماریا بارتومئو» صادر شود، انجام رای‌گیری بسیار مشکل خواهد بود چون هنوز تدارکات آن توسط باشگاه بارسلونا فراهم نشده است.

بیشتر بخوانید:

قرارداد ۴ ستاره بارسلونا تمدید شد

بارتومئو معتقد است که انجام رای‌گیری به صورت غیرمتمرکز غیرممکن است و باشگاه بارسلونا در حال حاضر نمی‌تواند آماده رای دادن مردم کاتالونیا باشد.

بارتومئو که حال خودش را در انتهای ریاستش در بارسلونا می‌بیند در خصوص مسی و ال‌کلاسیکو نیز صحبت کرد.

او در خصوص مسی گفت: پروژه‌ای در بارسلونا آغاز کردیم که نیازمند حضور همزمان بازیکنان جوان و باتجربه‌ای مثل لئو مسی است. ما قراردادی با مسی داشتیم و زمان بند جدایی او نیز به پایان رسیده بود. به همین علت مسی نتوانست بارسلونا را ترک کند. ما همه می‌خواهیم او در بارسلونا بازنشسته شود.

بارتومئو گفت: اولویت ما در پروژه جدید با کومان این است که مسی حضور داشته باشد. به نظرم ما می‌توانیم امسال قهرمان شویم و جامی کسب کنیم.

رئیس باشگاه بارسلونا در خصوص مسائل مربوط به ال‌کلاسیکو نیز گفت:‌ ما صوتی از کمک‌داور  و داور این بازی داریم و معتقدیم که به داور گفته شد پیش از خطا لنگله، راموس روی بازیکن ما خطا کرده است. ما صرفا توضیحی از داور و اتاق ویدیوچک می‌خواهیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس