کد خبر 1134606
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
استحکام فنی و دفاعی پرسپولیس ترَک برمی‌دارد؟

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس این روزها حساس‌ترین برهه زمانی‌اش را سپری می‌کند، چون باید به فینال آسیا برود.

به گزارش مشرق، ناصر محمدخانی در خصوص شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس و جدایی برخی از بازیکنان، اظهار داشت: بازیکن که با تیم قرارداد دارند باید در تیم باقی بماند، اما مدیرعامل باید بتواند از هنرش برای نگه داشتن آنها استفاده کند. طبیعی است تیمی که به فینال آسیا می‌رود، باید مبلغ قراداد بازیکنانش اضافه شود، اما در حد عُرف نه اینکه با بستن قراردادهای سنگین باشگاه دوباره دچار مشکل شود.

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس به‌دنبال شکار یک استقلالی

وی افزود: پرسپولیس این روزها حساس‌ترین برهه زمانی‌اش را سپری می‌کند، چون باید به فینال آسیا برود. بیرون آمدن فایل صوتی رسول‌پناه اصلا خوب نبود، چون یک مدیر نباید طوری رفتار کند که به حواشی دامن بزند. برخی به دنبال ایجاد حاشیه هستند تا به اهدافی که دارند برسند و مدیرعامل نباید خودش باعث ایجاد حاشیه شود. خیلی‌ها دوست دارند جلوی پیشرفت پرسپولیس را بگیرند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: این افراد باید بدانند اگر پرسپولیس در این سال‌ها خوب نتیجه گرفته فقط به خاطر همدلی در تیم بوده است. یکی دیگر از دلایل موفقیت پرسپولیس حفظ اسکلت تیم بود که البته مدیریت امسال خوب عمل نکرد و بازیکنان مهمی تیم را ترک کردند. با این حال، بازیکنان جدیدی که اضافه شده‌اند، باکیفیت هستند. شاید اگر پرسپولیس به فینال نمی‌رفت، فروش بازیکنان برای این تیم سودآور بود اما جدایی بازیکنانی که در تیم جا افتاده بودند آن هم در آستانه فینال، اتفاق خوبی نبود، چون آنها می‌توانستند به تیم کمک زیادی کنند.

محمدخانی در پایان خاطرنشان کرد: خوشحالم که باشگاه موفق شد مطالبات برانکو را بدهد و پرداخت آن را به مراحل پایانی برساند. باید قبل از پیش آمدن این مشکلات مطالبات این مربی پرداخت می‌شد تا پرسپولیس با چالش روبرو نشود. امیدوارم پرسپولیس در مسیر خوبی قرار بگیرد و دیگر این چالش‌ها را تجربه نکند، چون در آن صورت نمی‌تواند نتایج خوبی سال‌های اخیر را تکرار کند. شجاع خلیل‌زاده هم باید می‌ماند. البته درخواست او برای افزایش قراردادش منطقی بود چون جزو مهره‌های تاثیرگذار پرسپولیس در سال‌های اخیر بود.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس