نتانیاهو: امیدوارم سیاست کنونی آمریکا با هر دولت دیگری ادامه یابد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد که سیاست کنونی آمریکا که به توافقات عادی سازی با کشورهای عربی منجر شد تحت هر دولت دیگر ادامه یابد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز شنبه در سخنانی گفت که وی نمی‌خواهد درباره اینکه چه کسی در انتخابات آمریکا پیروز خواهد شد پیش‌بینی بکند اما تاکید کرد که وی امیدوار است سیاست کنونی آمریکا که به توافقات عادی‌سازی با کشورهای عربی منجر شد با هر دولت دیگر ادامه یابد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از این سوال روز گذشته «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا شرمنده نشده که گفت آیا «جو بایدن خوابالو» نیز می‌توانست این کار را انجام دهد، گفت: «خیلی سخت است که من خجالت زده شوم و از حمایت رئیس جمهور ترامپ خیلی قدردانی می‌کنم.»

نتانیاهو همچنین گفت که حمایت هر دو حزب آمریکا از این رژیم مهم بوده و وی در گذشته نیز اختلافاتی با جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها داشته است اما واقعیت این است که طی ۲۵ سال گذشته ما توافقی نداشتیم اما تحت ریاست جمهوری ترامپ ۳ توافق حاصل شد و این یک واقعیت است.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اضافه کرد که طی روزهای آینده یک هیئت از مقامات این رژیم به سودان سفر خواهند کرد تا درباره زمینه‌های مختلف گفت‌وگو کنند.

وی در ادامه گفت که کشورهای بیشتری به دائره سازش با این رژیم خواهند پیوست. روز جمعه (دیروز)، آمریکا، رژیم صهیونیستی و سودان در بیانیه مشترکی دستیابی خارطوم و تل‌آویو به توافق عادی‌سازی روابط بین این دو طرف را اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است که این توافق بر برقراری روابط اقتصادی و تجاری بین خارطوم و تل‌آویو و تمرکز بر بخش کشاورزی تأکید دارد.

سودان پس از امارات و بحرین سومین کشوری است که طی دو ماه گذشته به سازش با رژیم صهیونیستی روی آورده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    1 1
    اسرائیل تمرکز بر کشاورزی خارطوم دارد؟! بهت میگم چرا. زیرا اسرائیل تمرکز بر خشک کردن مصر دارد تا آب نیل در سودان تمام شود و به مصر نرسد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس