کد خبر 1134299
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
علی‌نژاد: هیات مدیره پرسپولیس درباره رسول‌پناه تصمیم‌گیری می‌کند

معاون وزیر ورزش درباره استعفای «رسول‌پناه» گفت: براساس قوانین و اساسنامه باشگاه پرسپولیس این استعفا باید در نخستین جلسه هیات مدیره مطرح و پس از پذیرش آن، نسبت به تعیین مدیر عامل جدید تصمیم‌گیری شود.

به گزارش مشرق، «مهدی علی‌نژاد» در خصوص استعفای «مهدی رسول‌پناه» از سرپرستی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان نظارت لازم و حمایت مناسب را به عمل خواهد آورد تا تیم فوتبال پرسپولیس به عنوان نماینده فوتبال ایران بتواند با حضوری قدرتمند در فینال لیگ قهرمانان آسیا پس از ۲۷ سال مجددا جام قهرمانی باشگاه‌های آسیا را برای ایران به ارمغان آورد.

«مهدی رسول‌پناه» شب گذشته (جمعه) به دلیل حواشی به وجود آمده از سمت خود استعفا کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • داود IR ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    6 3
    لازم نکرده شما از ما حمایت کنید . خون پرسپولیس رو توی شیشه نکنید حمایت پیش کش . فقط اگر ککی به تومونتون نیست یه مدیر از جنس پرسپولیس تعیین کنید تا ببینید این هوادار چه جوری ازش حمایت میکنه .
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    6 2
    همه این دعواها سر پاداش آسیایی پرسپولیسه یادمون نرفته در آستانه گرفتن پاداش آسیایی قبلی چطور گرشاسبی را به بهانه های واهی کنار زدن و یک نفر از تیم خودشون بنام ایرج عرب جایگزین شد تا معلوم نشود این پول کجا هزینه میشود چون نه پول ۱۲ بازیکن در پنجره بسته داده شد نه پول برانکو به هر حال جایزه آسیایی هاپولی شد الآن هم دقیقا وزارت دنبال مهره ای میگرده که بتواند پول را با فاکتور سازی سر به نیست کند چون آدمهای مستقلی همانند طاهری گرشاسبی دادکان زیر بار این اعمال نفوذ های شبکه های فساد نمیرن از ما گفتن
  • سرور کیسه IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    2 3
    مرداقایی بود
  • فرامرز IR ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    5 1
    مارا به خیر شما امیدی نیست لطفا شر نرسانید.خواهشا خرابتر از این نشه آخه این همه مدیرعامل یه آدم درست و حسابی بذارید بخدا سخت نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس