صفحات فعالان اماراتی مخالف عادی سازی از سوی توئیتر مسدود شد

مسئولان توئیتر در اقدامی برخلاف آزادی بیان، صفحات فعالان اماراتی مخالف عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را مسدود کردند.

به گزارش مشرق، توئیتر به تازگی صفحات فعالان اماراتی را که در این شبکه اجتماعی، مطالبی در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس منتشر می‌کردند، مسدود کرده است.

«حمد الشامسی» و «ابراهیم آل حرم» از جمله فعالان توئیتری اماراتی بوده‎اند که اخیرا صفحات آنها از سوی مسئولان این شبکه اجتماعی مسدود شده است.

بیشتر بخوانید:

اظهارات مقام قطری درباره دورنمای بحران با عربستان و امارات

«حمد الشامسی» فعال اماراتی در گفتگو با پایگاه عربی ۲۱ گفت: من  با مدیریت توئیتر درباره مسدود شدن صفحه‎‌ام مکاتبه کردم اما هنوز هیچ پاسخی از آنها ارسال نشده است.

بیشتر بخوانید:

اعتراف رژیم اسرائیل به بی‌خطر بودن حاکمان امارات برای اشغالگران

وی افزود: البته مسدود شدن صفحات فعالان توئیتری اماراتی فعلا موقت است، اما در صورتی که تا ۳۰ روز آینده بازگشایی نشود، به طور دائم مسدود خواهد شد.

الشامسی با اشاره به فعالیت‌های مشکوک دفتر توئیتر در دبی تاکید کرد: آنها از فعالان فضای مجازی عرب، جاسوسی کرده و آزادی‌های شخصی فعالان را نقض می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

موساد و شاباک به لغو روادید با امارات اعتراض کردند

فعال اماراتی ضد عادی سازی روابط با صهیونیست‌ها افزود: البته مشکلات من برای توئیت کردن از چند وقت پیش آغاز شده بود و من برای هر بار ورود به صفحه‎ام باید رمز ورود می‌گرفتم اما این رمز ورود برای شماره موبایل من ارسال نمی‌شد!

کاربران اماراتی معتقدند بسته شدن صفحات الشامی ، آل حرم و یک فعال دیگر به نام «عبدالله الطویل» تنها به دلیل پیام‌های آنها در مخالفت با عادی سازی روابط از سوی حکام ابوظبی با صهیونیست‌ها رخ داده است.

در مقابل مردم جهان عرب به ویژه فلسطینی‌ها با انتشار پیام‌های متعددی از این فعالان اماراتی حمایت کرده و حکام عرب را خیانتکارانی به مسئله نخست جهان اسلام دانسته اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس