پلیس مهاجرت آمریکا

گزارش‌ها حاکی است، مأموران پلیس مهاجرت آمریکا، برخی مهاجران آفریقایی را شکنجه می‌دهند تا آنها مجبور به امضای دستور اخراج خود از این کشور شوند.

به گزارش مشرق، روزنامه گاردین گزارش کرده که مأموران پلیس مهاجرت آمریکا، طبق شواهدی، مهاجرانی را که از کامرون آفریقا وارد این کشور می‌شوند شکنجه می‌دهند تا آنها مجبور به امضای دستور اخراج خود از ایالات متحده شوند.

بیشتر بخوانید:

زانوی ترامپ بر گردن دانشجویان خارجی

بر اساس گزارش روزنامه گاردین، بسیاری از پناهجویان کامرونی در بازداشتگاهی در شهر «می‌سی‌سی‌پی»، از ترس کشته شدن به دست نیروهای دولت کامرون و دادرسی‌های مربوط به پناهندگی در کشورشان از امضای دستور اخراج خود امتناع ورزیده‌اند. 

چندین گزارش در این خصوص عنوان کرده‌اند، پلیس مهاجرت آمریکا این پناهجویان را تهدید به اعمال خشونت کرده، مورد ضرب و شتم قرار داده، به سمت آنها اسپری فلفل زده‌ و آنها را خفه کرده‌اند تا آنها مجبور به امضای این اسناد موسوم به «دستور مشروط اخراج» شوند.

بر اساس این گزارش، مأموران اداره مهاجرت و گمرک آمریکا به این مهاجران دستبند زده‌اند و به زور اثر انگشت چندین نفر از آنها را در محل امضای دستور اخراجشان ثبت کرده‌اند. 

وکلا و فعالان حقوق بشر در آمریکا گفته‌اند در هفته‌های اخیر اخراج پناهجویان از کشور سرعت گرفته است،‌ آنها این اتفاقات را با انتخابات ریاست‌جمهوری مرتبط می‌دانند و احتمال داده‌اند که اداره مهاجرت و گمرک به زودی تحت مدیریت جدید قرار بگیرد.

این در حالی است که این وکلا و فعالان سیاسی در آمریکا این اقدام را «وحشیانه» توصیف کرده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس