کد خبر 1133553
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
انتخابی تیم ملی کشتی آزاد پشت درب های بسته!

رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در اوزان ۶۵ و ۷۹ کیلوگرم در حالی از صبح امروز آغاز شد که خبرنگاران به بهانه کرونا و بر خلاف لیگ اجازه ورود نداشتند.

به گزارش مشرق، رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در اوزان ۶۵ و ۷۹ کیلوگرم از ساعت ۱۱ صبح امروز(پنج شنبه) در محل خانه کشتی آغاز شد.

فدراسیون کشتی به دلیل شیوع کرونا اجازه حضور خبرنگاران در سالن این رقابت ها را نداد اما اعلام شد این رقابت ها به صورت زنده از صفحه اینستاگرام فدراسیون کشتی برای علاقمندان به کشتی پخش خواهد شد.

اما بر خلاف اعلام قبلی و به دلایل نامشخص، این مسابقات از صفحه اینستاگرام فدراسیون کشتی پخش نشد تا هیچ کس در جریان نحوه برگزاری مسابقات قرار نگیرد.

صفحه اینستاگرام فدراسیون کشتی با درج نتایج مسابقات، اعلام کرد بنابر مشکلاتی امکان پخش زنده رقابت ها وجود ندارد!

بیشتر بخوانید:

جاده انتخابی مسیر موفقیت دوبنده پوشان

اینکه کادر فنی تیم ملی مخالف پخش این رقابت ها بوده یا مسئولان فدراسیون کشتی اجازه این کار را نداده اند، مشخص نیست.

فدراسیون کشتی در حالی اجازه ورود خبرنگاران به سالن مسابقات را به دلیل شیوع کرونا نداد که همین چند روز پیش خبرنگاران برای پوشش رقابت های لیگ از فدراسیون آی دی کارت گرفتند.

کادر فنی تیم ملی ابتدا بحثی درباره برگزاری انتخابی مطرح نکرد اما با انتقادات صورت گرفته، اعلام کرد در ۳ وزن انتخابی برگزار می شود، سپس با افزایش انتقادات روز گذشته اعلام کرد در تمامی اوزان انتخابی را برگزار خواهد کرد، هر چند هنوز  نحوه برگزاری آن مشخص نشده است.

در رقابت های برگزار شده وزن ۶۵ کیلوگرم تاکنون میثم نصیری ۹ بر یک امیر حسین مقصودی را شکست داد، مرتضی قیاسی ۱۰ بر ۵ شایان حمزه را برد و امیر محمد یزدانی ۳ بر یک پیمان بیابانی را از پیش رو برداشت.

در ۷۹ کیلوگرم نیز زرین پیکر ۲ بر ۲ یاراحمدی را برد و سوادکوهی نیز ۳ بر صفر بهمن تیموری را شکست داد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس