کد خبر 1133541
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
فراخوان طرح اعزام نیروی طلاب و روحانیون به بیمارستان‌های تهران

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران از فراخوان طرح اعزام نیروی طلاب و روحانیون جهادی به بیمارستان‌های تهران خبر داد و گفت: ۲ هزار طلبه تهرانی در موج اول مشغول خدمت رسانی بودند.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام مجتبی زارعی از فراخوان طرح اعزام نیروی داوطلب جهادی طلبه به بیمارستان ها در موج سوم کرونا خبر داد و اظهار داشت: با توجه به نیاز مبرم بیمارستان ها در موج سوم کرونا، همیار سلامت جهادی جهت ارائه خدمات و همراهی با بیماران مبتلا به کرونا به بیمارستان های تهران اعزام می شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ ادامه داد: بر همین اساس سازمان بسیج طلاب و روحانیون از تمامی اساتید، دانش آموختگان و طلاب جهادی جهت خدمت در عرصه همیار سلامت جهادی دعوت به عمل می آورد.

وی درباره نحوه ثبت نام، عنوان کرد: طلاب و روحانیون جهادگر می توانند از طریق سامانه پیامکی بسیج طلاب در مدارس علمیه و سامانه مرکزی بسیج طلاب به شماره ۰۹۱۲۰۷۲۳۰۱۵ و یا از طریق ارسال پیام به آیدی shrif_۳۱۳@ اقدام به ثبت نام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین زارعی با اشاره به اینکه طلاب جهادگر تنها پس از طی آموزش های لازم می توانند در بیمارستان ها حضور پیدا کنند، اظهار داشت: طلاب جهادگر تنها با گذراندن این دوره آموزشی که از سوی وزارت علوم در دانشگاه های پزشکی برگزار می شود می توانند در بیمارستان ها حضور پیدا کرده و به بیماران کرونایی خدمت رسانی داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون تهران بزرگ ادامه داد: طلاب در چهار شیفت می توانند به بیماران کرونایی خدمت رسانی داشته باشند اما این حضور بسته به نیاز بیمارستان ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه طلاب و روحانیون جهادی علاوه در بیمارستان ها در آرامستان های استان تهران نیز خالصانه مشغول خدمت رسانی هستند، ابراز کرد: در حال حاضر یک تیم ۵۰ نفره به صورت شیفتی در بهشت زهرا(س) مشغول تکفین و تغسیل اموات کرونایی هستند.

حجت الاسلام زارعی خاطرنشان کرد: در موج اول کرونا بیش از ۲۰۰۰ طلبه خواهر و برادر تهرانی در عرصه های مختلف خدمت رسانی و مبارزه با کووید ۱۹ حضور داشته اما در موج سوم به نظر می رسد این حضور و مشارکت پررنگ تر باشد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 0
    منم می خوام خدمت کنم اما مشهد هستم لطفا راهنمایی کنید.
  • حاج قاسم IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 6
    بازیگرا سلیبریتی ها و لندن نشین ها هم حاضرن برن خدمت کنن؟ یا خدمت فقط مال سپاه و بسیج و طلاب هست و نون به نرخ روز خوردن مال بقیه؟
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 3
    ان شاءالله شهدشهادت را بنوشن
  • IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    5 1
    درود بر شرفشان. انسان با شرف حتی اگر در کسوت روحانیت هم نباشد بلاخره راه کمک به نیازمندان را پیدا خواهد کرد. مسوولان هم باید جدی تر برخورد کنند جلوی مسافرت‌ها گرفته شود و تعطیلی هایی در نظر گرفته شود تا زنجیره این بیماری گسسته شود. انشالله.
  • FI ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    3 2
    اجرکم عندالله
  • ناشناس IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    1 0
    این بندگان خدا چون تخصصی تو این زمینه و کار در بیمارستان ندارند ممکن است خودشان بیمار شوند و خدای ناکرده آسیب جبران ناپذیری ببینند به نظر من باید کارشناسی تر برخورد شود
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    2 5
    از همین جا خدمت همشون می گم، خدا قوت. ممنون
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 2
    هر کسی که به هر نحوی به مردم تو این شرایط خدمت میکنه, اجرش با اباعبدالله. واقعا سخته, خود ماها یک ساعت ماسک زدن رو تحمل نمیکنیم....
  • عبدالله عبدالله IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    1 2
    چرا بازیگرانی که برای تروریست ها و سارقین مسلح آسمان و ریسمان می بافند اینجا خفه شده اند
  • مرصاد IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    1 0
    چرا مانند حرکت جهادی دور اول کرونا ؛ معابر و اماکن عمومی ، مستمرا ، ضدعفونی نمی شوند ؟؟!!
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۱
    0 0
    چرا پیام ارسال نمیشه؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس