الحشد الشعبی یک عملیات امنیتی گسترده را در شمال سامراء آغاز کرد - کراپ‌شده

الحشد الشعبی از یک عملیات امنیتی گسترده در شمال سامراء برای پایان دادن به تهدید داعش در این منطقه و دفاع از حرم «امامین عسکریین (علیهما السلام) خبر داد.

به گزارش مشرق، تیپ هفت الحشد الشعبی از یک عملیات امنیتی پیشدستانه و گسترده در مناطق شمال «سامراء» و شرق «الانبار» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری موازین نیوز، الحشد الشعبی در بیانیه‌ای گفت: «نیرویی از تیپ هفتم الحشد الشعبی، عملیات پاکسازی و جستجو را  از منطقه العسافیه تا شمال سامراء آغاز کردند و نیروی دیگری از همین تیپ هم با همکاری یگان دهم ارتش به طور همزمان یک عملیات پیشگیرانه را در جزیره کرمه الفلوجه در شرق الانبار به اجرا گذاشتند.»

در بیانیه الحشد الشعبی آمده است که عملیات جزیره «کرمه» «الفلوجه» از نهر «العسافی» به سمت شمال تا مرزهای شهر سامراء ادامه دارد و شامل جستجوی روستاها، جاده‌ها، دره‌ها و بخشی از فضاهای باز مجاور آنها می‌شود.

فرماندهی عملیات الحشد الشعبی در سامراء چندین بار درباره تلاش‌های گاه و بی‌گاه داعش برای رسیدن به اماکن مقدس در این شهر واقع در استان صلاح‌الدین هشدار داده و از نیروهای تحت فرمان خود خواسته است تا برای دفاع از حرم «امامین عسکریین (علیهما السلام)»، در آماده باش کامل به سر برند.

پس از شکست داعش در سال ۲۰۱۷، بار دیگر این گروه تروریستی، حملات چریکی خود را آغاز کرده و افراد نظامی و غیر نظامی را هدف قرار می‌دهد.

عناصر داعش اخیرا از سمت سوریه وارد غرب عراق می‌شوند؛ منطقه‌ای که عناصر تروریست آمریکایی بیشترین حضور را در آن دارند و کارشناسان نسبت به همکاری طرفین در این منطقه هشدار می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس