کد خبر 1133241
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
نظرمحمدی: مثل نکونام من هم از تیم بابلی فرار کردم/افرادی که در این باشگاه هستند فوتبالی نیستند

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل گفت: به خاطر همان دلایلی که جواد نکونام از بابل فراری شد من هم از رایکا استعفا کردم و رفتم.

به گزارش مشرق، علی نظرمحمدی در مورد جدایی‌اش از تیم رایکا بابل اظهار داشت: من دیروز بعد از تمرین از سمتم در رایکا بابل استعفا کردم اما در کمال تعجب دیدم باشگاه در این مورد یک بیانیه 4 پاراگرافی داده و واقعیت را برعکس جلوه داده است در واقع فرار رو به جلو کرده است.

وی افزود: بعد از اینکه برای همکاری با باشگاه رایکا به توافق رسیدیم قرار شد بازیکنان اصلی تیم حفظ شود اما متأسفانه 7 بازیکن در فصل گذشته تمدید نکردند که علت اصلی آن عدم اعتماد بازیکنان به باشگاه به خاطر عملکرد ضعیف در پرداختی‌ها و لجستیک بود. بقیه بازیکنان هم که تمدید کردند به خاطر رفاقت و اصرار من بود.

نظر محمدی تصریح کرد: من یک فهرست از بازیکنان مدنظرم را هم به باشگاه دادم اما باشگاه فقط سه بازیکن مدنظرم را جذب کرد و دلیلش هم نداشتن دیپلماسی مناسب مذاکره با بازیکن اصلی باشگاه، عدم رعایت آداب مذاکره با بازیکنان و همچنین نداشتن کارگروه ویژه برای نقل و انتقالات بازیکن بوده است. از سوی دیگر پنجره نقل و انتقالات باشگاه هم به خاطر شکایت اسکوچیچ بسته شده بود بازیکنی به نام یاسر وکیلی 5 روز در بابل بود اما باشگاه حتی یک ساعت هم با او مذاکره نکرد.

بیشتر بخوانید:

تساوی بدون گل استقلال مقابل رایکا

وی ادامه داد: باشگاه بیانیه‌ای نوشته که واقعیت در آن به صورت برعکس جلوه داده شده است .من فصل گذشته در حالی که کمتر امید داشتم تیم رایکا در لیگ یک حفظ شود این سهمیه را برای شهر بابل و مردم فوتبال‌دوستش حفظ کردم اما باشگاه اکنون بیانیه داده که به خاطر نتایج ضعیف در مسابقات تدارکاتی من را کنار گذاشته اگر هم نتایج بازی‌های تدارکاتی ضعیف بوده به خاطر عدم جذب بازیکنان مدنظر بوده است آنها حتی نتوانستند گزینه سوم من را هم در فهرست مورد نظرم جذب کنند. از سوی دیگر باشگاه بازیکنانی را جذب می‌کرد که مورد تأیید کادر فنی نبود و وقتی اعتراض می‌کردم می‌گفتند این بازیکنان را برای تیم امید جذب کرده‌ایم.

نظر محمدی با اشاره به وضعیت رایکا گفت: مهمترین دلیلی که من بعد از تمرین دیروز استعفا کردم این بود که افرادی با منافع خاص در تمرین حاضر شدند و علیه بازیکنان فحاشی کردند فحاشی‌هایی که تا کنون از هیچ هواداری در ایران نشنیده بودم.

وی ادامه داد: افرادی که در باشگاه هستند فوتبالی نیستند وگرنه می‌دانستند که بازی تدارکاتی نتیجه‌اش مهم نیست بلکه یک بازی برای روند آماده‌سازی تیم است. باشگاه می‌گوید من و کادر فنی اهمال‌کاری کرده‌ایم در حالی که ما 36 جلسه تمرینی داشتیم و بازی‌های تدارکاتی برگزار کردیم که هدف‌مان آماده‌سازی تیم بود. می‌خواستیم بازیکنان آمادگی داشته باشند و نتیجه‌اش هم برای‌مان مهم نبود هر چند در بازی‌های تدارکاتی هم سه برد و سه باخت داشتیم و در این بازی‌ها حتی از بازیکنان تستی هم استفاده کردیم متأسفم که چنین جوی در تیم به راه انداختند.

سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل با اشاره به جدایی جواد نکونام از تیم خونه به خونه در گذشته گفت: اکنون همان جو مسمومی که در زمان حضور جواد نکونام در خونه به خونه ایجاد شده بود و تیم در رده دوم جدول ایستاده بود را ایجاد کردند در همان زمان هم نکونام به خاطر همان جو مسموم و شرایطی که پیش آمد از تیم بابلی رفت و تیم نساجی مازندران به لیگ برتر رسید اکنون هم همان شرایط برای‌مان پیش آمده است. در تیم رایکا بابل عدم ثبات کادر فنی چنین شرایطی را رقم زد من هم بعد از اتفاقاتی که در تمرین دیروز رخ داد استعفا کردم چون نمی‌خواستم شرمنده مردم بابل شوم اما باشگاه با مربیان و بازیکنان صداقت نداشت و در بیانیه‌ای که منتشر کرد فرا رو به جلو انجام داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس