علی کریمی

پیشنهاد عجیب و وسوسه انگیز باشگاه سپاهان به بازیکن خط میانی استقلال، این بازیکن را تا جایی وسوسه کرد که حالا در دوراهی بین تهران و اصفهان قرار دارد.

به گزارش مشرق، تمدید قرارداد علی کریمی با استقلال در حالی که به نظر می‌رسد بحث ترانسفر وی کاملاً منتفی باشد، تبدیل به رویایی در دسترس برای آبی‌ها شده است و درست در جایی که به نظر می‌رسید کریمی به نزدیک ترین نقطه برای تمدید با این تیم قرار داشته باشد، اتفاق تازه‌ای معادلات را بر هم زد.

علی کریمی بعد از بازگشت به کشور به اصفهان رفت و در حالی که عوامل مختلفی از استقلال برای تمدید قرارداد با وی در تماس بودند، به یکباره او پیشنهاد بسیار نجومی و وسوسه انگیز از تیم سپاهان دریافت کرد که او را در بازگشت به تهران دچار تردید کرد.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت علی کریمی برای تمدید قرارداد با استقلال

کریمی در همین راستا شب گذشته دیداری با محرم نوید کیا سرمربی تیم سپاهان داشت و پیشنهاد این تیم اصفهانی را به صورت رسمی دریافت کرد. وی بعد از آن با مدیران باشگاه استقلال نیز صحبت کرد و آنها را در جریان این پیشنهاد قرار داد.

ملی پوش خط میانی آبی‌ها که به نظر می‌رسد قلبا تمایل به ادامه کار در این تیم دارد، به جز مسائل مالی که باعث دلخوری وی از عملکرد مدیریت فصل گذشته استقلال است، شرط دیگری هم برای انجام مذاکره رو در رو با استقلالی‌ها دارد.

او مذاکره مستقیم را منتفی دانسته و به آبی‌ها پیغام داده که هرگونه مذاکره اولاً از طریق مدیر برنامه‌هایش صورت می‌گیرد و دوماً از سوی استقلال برخی‌ها برای نشستن پای میز مذاکره با مدیر برنامه‌های وی مورد تایید نیستند و کریمی حاضر نیست برای تمدید با برخی از مدیران این مجموعه مذاکره داشته باشد.

تحولات روزهای پیش روی آبی‌ها در تصمیم گیری نهایی علی کریمی تاثیر گذار است و به نظر می‌رسد او به زودی تکلیف خودش را با عقد قرارداد با یکی از دو تیم استقلال و سپاهان مشخص نماید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مسعود IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
    14 7
    عجب ... علی کریمی بازیکن پرورش یافته آکادمی سپاهان بوده اولا سپاهان نصف دو تیم تهرانی خرج نمیکنه دوما خود کریمی دلش با سپاهانه
  • reza IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
    0 0
    مکتب شاهین یا باید برگرده به اصفهان یا پرسپولیس اصفههانیهای شاهینی پرسپولیس بازیکن نیاز دارد خواهشا کمک کنید ما یک مکتبیم. دهمانطور که سروش و شایان آمد. باید باهم دوست باشیم. ششتقلال با چهار برابرقیمت به بازیکنهایش پول داده توسط خطیر.پول مردم بدبخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس