کد خبر 1132818
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تحلیل شبکه‌های اجتماعی درباره کمبود انسولین و بازتاب آن در فضای مجازی نوشت: به دنبال کمبود انسولین در کشور، در روزهای گذشته هشتگ‌های انسولین و انسولین نیست به ترندهای اصلی توئیتر فارسی تبدیل شده است و در طول این مدت نزدیک به ۱۷هزار توئیت در این خصوص منتشر شده است.

نتایج بررسی توئیت‌های پرلایک منتشر شده در روز ۲۷مهرماه نشان می‌دهد که بحث در مورد کمبود انسولین و اثرات کمبود آن بر بدن، مهمترین مضامین منتشر شده در این خصوص بوده است که این توئیت‌ها عمدتا توسط کاربران غیر سیاسی منتشر شده است.

در میان توئیت‌های بررسی شده قاچاق دارو به عنوان مهمترین عامل کمبود انسولین معرفی شده و به موضوع تحریم‌ها در این رابطه اشاره چندانی نشده است.

در توضیح علت فوق، می‌توان به نقش پررنگ کاربران برانداز و تحول خواه در انتشار توئیت‌های با هشتگ انسولین اشاره کرد و این در حالی است که کاربران اصولگرا و اصلاح‌طلب به موضوع کمبود انسولین چندان توجه نکرده‌اند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    7 9
    اگه اون پول هواپیماهای برجامی که آمریکا مثل اب نبات چوبی به دولت داد، دولت می داد به تکنولوژی و یا خرید تجهیزات حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس و مترو الان مردم تو اتوبوس و مترو فشرده نمی شدن. یا نیازی به واردات انسولین نداشتیم.
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      7 5
      اون پولهای تریلیاد دلاری که محمود از فروش نفت به دست اورد جوری که فقط تو 5 سال 5 برابر تاریخ ایران نفت فروخت رو چرا به این چیزایی که گفتی اختصاص نداد و چرا دلواپس اون پولا نیستی؟
    • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      1 5
      اون پولا تو پارس جنوبی سرمایه گذاری شد تا دولت بنفش شوی افتتاح راه بندازه.
    • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      2 0
      محمود از یه ماکت به اسم قاهر رونمایی کرد گفت تست پروازیاشم گذرونده اونوقت شما فرض کنید یک درصد از پارس جنوبی رو انجام داده باشه نره افتتاحش کنه.
    • IR ۰۴:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
      0 1
      چون اون موقع مشکل دارو نداشتیم. خیلی ساده س. چطور متوجه نشدی؟
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    2 4
    پیش یک مدیرخانمی کار میکرد افتضاح بود اصلا کار نمی کرد و پرتوقع و دزد و ...هم بود ، ۱۳سال پیش میزد تو سرش میگفت قند خون گرفتم !یکی بهش گفت کمتر شیرینی بخورید !!!!!دلم میخواد بدونم الان وضعیتش چطور شده؟خدا بهش رحم نمیکند چون به بنده اش رحم نداشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس