کد خبر 1132801
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
سهام عدالت چند؟

افت ارزش سبد سهام عدالت درحالی است که شاخص کل بازار بورس ۲.۹۴ درصد کاهش یافت و در معاملات امروز بازار سهام اکثر سهم‌های بنیادین با افت ارزش روبه‌رو شدند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز هم مانند روز گذشته در روند نزولی قرار گرفت و در پایان معاملات با کاهش قابل توجه ۴۲ هزار و ۹۷۰ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۳۱۲ واحد رسید.

بیشتر بخوانید:

بیشترین تغییر مالکیت حقیقی و حقوقی در بورس +جدول

امروز همه شاخص‌های بورس قرمزپوش بوده که حاکی از کاهش شاخص‌ها است، به گونه‌ای که شاخص کل بورس و نیز شاخص قیمت با معیار وزنی ـ ارزشی امروز نسبت به روز گذشته ۲.۹۴ درصد عقب‌نشینی کرده است.

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت مانند روز گذشته با کاهش همراه بود و ۳.۲ درصد (۴۲۷ هزار و ۵۵۶ تومان) افت کرد و ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۲  میلیون و ۷۴۳ هزار و ۸۱۶ تومان رسید.

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۷ میلیون و ۶۴۶ هزار و ۲۸۹ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

 همچنین قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۱.۴۵ درصدی نسبت به  روز معاملاتی گذشته ۱۸ هزار و  ۷۰۸ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۶۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با ۶.۶۶ درصد افزایش  نسبت به روز معاملاتی قبل به ۱۹ هزار و ۶۷۰ تومان افزایش یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس