کد خبر 1132792
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰

اثاث کشی و جابجایی یکی از شیرین ترین و در عین حال سخت ترین کارهایی است که در طول زندگی ممکن است چندین بار بخواهیم آن را انجام دهیم. اگر می خواهید اثاث کشی برای شما خالی از دغدغه و تنها لذت بخش باشد حتما این مقاله را خط به خط بخوانید. این مقاله برای شمایی است که از اثاث کشی های پردردسر خسته شده اید. اثاث کشی و جابجایی اگر به صورت اصولی و با برنامه ریزی دقیق انجام شود بسیار راحت تر است. اگر اثاث کشی توسط افراد متخصص و حرفه ای انجام شود کار لذت بخشی است. نحوه جمع آوری و جابجایی درست و اصولی وسایل خانه بسیار اهمیت دارد.

دیگر دغدغه اثاث کشی و جابجایی نداشته باشید

حمل وسایل برای خود اصول و قاعده ای دارد که اگر به درستی انجام نشود قطعا خساراتی با خود به همراه خواهد داشت. اگر شما برای اولین بار است که می خواهید اثاث کشی را انجام دید، شاید به دلیل عدم آشنایی به روش های صحیح اثاث کشی و جابجایی وسایل, در حین انجام حمل و نقل ممکن است وسایل گران قیمت شما آسیب ببیند و خسارت های مالی زیادی با خود به همراه خواهد داشت. در چنین شرایطی چاره چیست؟ بهترین روش اثاث کشی کمک گرفتن از شرکت های معتبر در حوزه اثاث کشی می باشد. شرکت های اثاث کشی کار های مربوط به جابجایی وسایل را بسیار راحت تر کرده اند. تنها کافی است با آن ها تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت خدمات اثاث کشی را دریافت کنید. در ادامه برخی از مواردی که باید حین اثاث کشی رعایت کنید را برایتان می گوییم.

اثاث کشی و جابجایی وسایل منزل

باربری و اثاث کشی در کدام مناطق بیشترین طرفداران را دارد؟

اثاث کشی و جابجایی در تمامی مناطق تهران انجام می شود. علاوه بر این اثاث کشی از تهران به سایر شهرستان ها نیز درخواست های زیادی را به خود اختصاص داده است. اما جالب است بدانید که بیشترین حجم مربوط به باربری شمال تهران می باشد. در دیگر مناطق تهران نیز باربری به کرات مشاهده می شود. قیمت باربری در شمال تهران نیز به مراتب بیشتر است. در هر کجای تهران یا ایران که باشید به راحتی می توانید از شرکت های حمل بار خدمات باربری و اثاث کشی درخواست دهید. اما به یاد داشته باشید که حتما از شرکتی معتبر برای این کار استفاده نمایید.

مهمترین نکات که در حین اثاث کشی و جابجایی باید رعایت شود:

اگر می خواهید یک اثاث کشی بدون دردسر و راحت را تجربه کنید پیشنهاد می کنم حتما از شرکت های معتبر اثاث کشی خدمات دریافت نمایید. از جمله مواردی که حین اثاث کشی باید در نظر داشته باشید عبارتند از:

1- قبل از هر چیز یک لیست از کارهایی که می خواهید انجام شود را تهیه نمایید. اولویت بندی در لیست تان را فراموش نکنید.

2- قبل از شروع بسته بندی حتما وسایل را نظافت کنید و سایل بسته بندی را در کنار خود داشته باشید.

3- کارتن ها را پیش از شروع بسته بندی و چیدمان حتما از نظر مقاومت و محکم بودن جعبه ها چک کنید. می توانید برای اطمینان بیشتر دور آن ها چسب های محکم بزنید.

4- بر روی کارتن و جعبه لوازم شکستنی حتما یک برچسب بزنید تا حمل آن با دقت بیشتری انجام شود.

5- همچنین بهتر است مشخص کنید هر کارتن مربوط به کدام اتاق است. زیرا وقتی تعداد کارتن ها و جعبه ها زیاد شد پیدا کردن اینکه کدام جعبه مربوط به کدام اتاق است دشوار است.

6- به یاد داشته باشید که حتما کشوی میزها و درب کمد هایی که قرار است حمل شود چسب بزنید که حین اثاث کشی و جابجایی مشکل ساز نشوند.

7- برای اینکه سرویس مبل مال شما آسیب نبیند بهتر است حتما روکش مبل مان تان را بر روی آن بکشید.

8- به یاد داشته باشید لوازم گران قیمت مانند: پول، طلا و لوازم شخصی گران قیمت را به صورت جداگانه و توسط خودتان حمل شود.

9- حتما پیش از ورود به خانه جدید، خانه را سمپاشی و نظافت کنید. این امر راه ورود حشرات به خانه شما را می بندد.

نکات مهم در مورد اثاث کشی

هزینه باربری از تهران به شهرستان چگونه محاسبه می شود؟

از دیگر خدمات اتوبار ها یعنی حمل بار از تهران به شهرستان به عوامل متعددی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر در اثاث کشی و جابجایی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

· تعداد طبقات حمل بار چند تا است؟

· فاصله مکانی از مبدا به مقصد چقدر است؟

· میزان بار جهت اثاث کشی و جابجایی چقدر است؟

· کارگر حمل بار توسط شرکت حمل بار فراخوانی می شود یا خیر؟

و بسیاری موارد دیگر که شرکت های باربری با توجه به شرایط موجود هزینه باربری را اعلام می کنند. فارغ از اینکه هزینه باربری و اثاث کشی چقدر است حتما از جایی خدمات دریافت کنید که از کیفیت کار آن ها اطمینان داشته باشید. اگر به صورت اینترنتی درخواست اثاث کشی می دهید حتما نظرات مشتریان قبلی را خوب مطالعه نمایید. با خواندن نظرات مشتریان قبلی انتخاب بهتر و راحت تری خواهید داشت.


** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس