کد خبر 1132384
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۷
سایه شوم باخت در انتخابات ۲۰۲۰ بر سر ترامپ

محبوبیت جو بایدن در بسیاری از ایالت‌های آمریکا و همچنین نارضایتی سیاستمداران از نحوه عملکرد رئیس جمهور فعلی آمریکا، ترامپ را در باتلاق شوم باخت در انتخابات ۲۰۲۰ غرق کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از نشریه هیل، شانس انتخاب مجدد دونالد ترامپ، رئیس جمهور فعلی ایالات متحده آمریکا در حالی بر روی نمودار انتخابات ۲۰۲۰ از رقیب دموکرات خود، جو بایدن به سمت صفر شدن پیش می‌رود که بایدن توانسته ایالت‌های خاکستری این کشور را در چنگال خود تصاحب کند.

از سوی دیگر نیز می‌توان ابراز نارضایتی چهره‌های برتر جمهوری خواه از نحوه عملکرد دونالد ترامپ را سایه شومی برای حزب جمهوری خواه آمریکا در انتخابات سنا و مجلس نمایندگان دانست.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    2 5
    اینا همش چرندیاته. شک نکنید رییس جمهور آمریکا ترامپ هست. چون مردم امریکا بیشتر عملکردها براشون مهمه . بایدن شخصیت عملگرایی ندارد در حالی که ترامپ عملگراست. کاری بکنبد که بعد از انتخابات رویتان بشود که بازم درباره ترامپ حرف بزنید
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      0 0
      پسر جون چرندیات اوناییه که تو کله امثال شماها کردن. مثلا اینکه این سگ مو زرد عملکرد خیلی خوبی داشته و ملت آمریکا باهاش خیلی حال می کنن! خود آمریکاییها این جانور رو قبولش ندارن !! پیشنهاد میکنم زودتر برو دلارهات رو بفروش چون به احتمال خیلی زیاد ترامپ جونت رای نمیاره و ضرر هنگفتی بهت تحمیل میشه!!!!
    • سروش IR ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      0 0
      ترامپ رئیس جمهور آمریکا هست این رو ما هم قبول داریم چون عطف به ما سبق می شود همون طوری که خانم هیلاری کلینتون انتخابات برده را واگذار کرد به ترامپ اون هم با فشار ایپیک.
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    1 0
    این ترامپ بازنده میشه جنبه هم نداره.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس