کد خبر 1132327
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۰۰
شاهکار مدیران ؛ خسارت ۱۲ میلیارد تومانی به استقلال، حاصل سوءمدیریت آدم های وزیر ورزش

استقلال با احتساب نرخ امروز ارز باید رقمی حدود ۲۰ میلیارد تومان به شفر بپردازد تا این پرونده بحث برانگیز بسته شود! در حالی که استقلال فروردین ماه با کمتر از نصف این مبلغ می‌توانست بدهی شفر را پرداخت کند.

به گزارش مشرق، اگر طلب وینفرد شفر فروردین ماه سال جاری پرداخت می شد نزدیک به ۸ میلیارد و پانصد میلیون تومان به پیرمرد آلمانی پرداخت می شد اما این اتفاق رخ نداد تا میزان پرداختی به این مربی بیشتر شود. اگر مدیران باشگاه استقلال خردادماه اقدام به پرداخت طلب شفر می کردند بازهم استقلال سود می کرد و مبلغی حدود یازده میلیارد و پانصد و بیست میلیون تومان به طرف مقابل پرداخت می کرد تا فرایند تسویه حساب انجام شود.

با وجود تداوم سریال بی تفاوتی مدیران استقلال نسبت به عدم پرداخت مطالبات شفر،رقم پرداختی باشگاه در تیرماه هم افزایش پیدا می کند تا میزان بدهی به عدد سیزده میلیارد و چهارصد و چهل میلیون تومان نزدیک شود ولی بازهم خبری از پرداخت بدهی نیست! با افزایش نرخ ارز هر ماه این مبلغ بیشتر از ماه قبل می شود تا جاییکه مشخص می شود اگر استقلال نسبت به پرداخت بدهی اقدام نکند با کسر امتیاز مواجه خواهد شد به همین دلیل استقلال مجبور می شود با افزایش سرسام آور نسبت به فروردین سال جاری رقم مذکور را پرداخت کنند. استقلال با احتساب نرخ امروز ارز باید رقمی حدود ۲۰ میلیارد تومان به شفر بپردازد تا این پرونده بحث برانگیز بسته شود!در حالی که استقلال فروردین ماه با کمتر از نصف این مبلغ می توانست بدهی شفر را پرداخت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    3 0
    شفری که ارزش پول دادن نداره
  • رضا IR ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 1
    این پولا برا منچسترسیتی ایران پول خورده همونطور که با علی کریمی فیک گرونترین توافق ایرانو داشتن، همونطور که میلیچ داره برمیگرده و پرسپولیس رادو رو بخاطر بی پولی نمیتونه برگردونه همونطور که بازیکناشون سر تمرینن و بازیکنای پرسپولیس بخاطر بی پولی قهر کردن، همانطور که کمیته انضباطی سر قلیون کشیدن و کتک زدن هوادراشون سکوت کرد استقلال سالهاست با مظلوم نمایی به اهدافش رسیده، کاش یه مقایسه بشه وضعیت پرسپولیس تو دوره احمدی تژا‌د با وضعیت استقلال تو دوره روحانی!فقط ببینین اوضاع پرسپولیس چقدر خراب تر بود!اما پرسپولیس نه رسانه داشت نه نماینده مجلس نه دولت دیگه مشخصه منبع هزینه استقلال کجاست و چرا پرسپولیس بی پوله
    • IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      0 0
      تازه دارین یخورده مثل استقلال این سه چهارسال میشین. بابا مسعود از ترس استیضاح دیگه نمیتونه ویژه هوای لنگ رو داشته باشه. بچشین که حقتونه
  • حجت IR ۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    3 3
    اگر پرونده پرفسور قلابی به وقتش بسته میشد چقدر فرقش بود؟؟؟
    • IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      0 0
      دمت گرم خوب زدی به خال.
    • IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
      0 0
      آخی.... معلومه از پرفسور زیادی سوختی که الان بی اعصاب شدی. البته حق هم داری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس