کد خبر 1132265
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی

رییس پلیس پایتخت گفت: در ۶ ماه گذشته ۷۳ درصد از جرایم در حوزه سرقت کشف شده و میزان وقوع جرایم از ۳۰ درصد به ۲۱ درصد کاهش یافته است.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی در برنامه صبحگاه ستاد فاتب گفت: هفته ناجا فرصتی است تا پلیس به خدمت گیران خود خدمت کند و در این یک هفته گزارشی از عملکرد خود به مردم بدهد.

وی افزود: در ۶ ماهه گذشته  ۵.۵ میلیون تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی داشتیم (یعنی هر ۳ ثانیه یک تماس) که  ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار از این تماس‌ها عملیاتی شده است.

بیشتر بخوانید:

کشف ۷۳ درصد سرقت ها در پایتخت

این مقام انتظامی با اشاره به میزان رضایت مردم از پلیس اظهار کرد: بر اساس آمارسنجی‌ها، رضایتمندی مردم از فعالیت پلیس پایتخت ۹۵ درصد است.

وی ادامه داد: پلیس امنیت تهران بزرگ از ابتدای سال تا کنون توانسته است ۳۹۲ قبضه سلاح جنگی و شکاری از مجرمان کشف و ۱۷ گروه اراذل و اوباش را منهدم کند.

سردار رحیمی گفت: با اقدامات مناسب پلیس آگاهی تهران بزرگ ۲۴ درصد جرایم در پایتخت کاهش یافته است و برخی از جرایم خشن سال‌های گذشته را در امسال کشف کرده است، همچنین و کشفیات ما ۱۲۴ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: ۸۵ درصد از جرایم حوزه سایبر در تهران توسط پلیس فتا کشف شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: ۷۳ درصد از جرایم در حوزه سرقت کشف شده و میزان وقوع جرایم از ۳۰ درصد به ۲۱ درصد کاهش یافته است.

سردار رحیمی گفت: در ۷ ماه گذشته ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از اموال قاچاق را کشف کرده است.

وی بیان کرد: با اقدامات پلیس راه تهران بزرگ شاهد ۴۸ درصد کاهش تصادفات فوتی هستیم و با اقدامات پلیس راهور ۸ درصد کاهش تصادفات درون شهری داشته ایم.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    نرخ جرم چقدر افزایش یافته؟
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    البته وقوع جرم ۱۰۰۰ درصد افزایش یافته است شما این درصد را نسبت به وقوع جرم بسنجید انصافا فعالیت ناجا کافی نیست باید پلیس اقتصادی از اجتماعی تفکیک شود مثل فتی و پلیس مواد مخدر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس