کد خبر 1132150
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲

به گزارش مشرق، مالک شریعتی، نماینده مجلس درباره روند تامین کالاهای اساسی برای مردم در کانال تلگرامی خود نوشت: دو هفته قبل با امضای ۵۰ نماینده، مصوب شد ‎طرح تامین کالاهای اساسی خارج از نوبت رسیدگی شود اما در دستور جلسه امروز نبود و سایر موضوعات هم اصلا متناسب با مطالبات معیشتی مردم نبود.

در صحن علنی مستند به تبصره ۱ ماده ۱۰۰ آیین نامه تذکر دادم که معلوم شد کمیسیون بودجه هنوز گزارش را نهایی نکرده است.

 شرایط ‎جنگ اقتصادی ایجاب میکرد "کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات" بجای حوزه انتخابیه رفتن، جلسات فوق العاده ای را با دولت، مرکز پژوهش‌ها و شورای نگهبان برگزار و گزارش را آماده می‌کرد تا با رفع ایرادات و تفاهم بر تامین منابع، امروز در دستور قرار گرفته و تصویب می‌شد.

حالا چهارشنبه...

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    کاملا موافقم اما متاسفانه این واقعیت هم وجود داره که نماینده ها بیش از اندازه درگیر مسایل کوچک حوزه انتخابیه شدند که البته باز هم به اشتباه، مردم این توقع رو از اونها دارند مثلا برای گاز کشی یک روستا آسفالت یک کوچه پیدا کردن شغل یا سرمایه گذار ثبت نام در یک مدرسه به نماینده مراجعه می کنند درصورتی که باید ابتدا به سازمان مربوطه مراجعه کنند من هم معتقدم نماینده ها می بایست در این شرایط بیشتر وقتشونو برای تدوین قوانین و نظارت بگذارند اما بالاخره مردم از اونها توقع دارند که کارهاشونو هر چند کوچک پیگیری کنند.
  • Mardom IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    آقای برنامه و بودجه؟؟ ماذافاذا برادر!؟ دست بجنبون! "چقد ازین گزارش آقای شریعتی خوشم اومد.."
  • US ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    مردم برای هرکسی مهم نیست پرتش کنید بیرون
  • IR ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    اینکه گفته میشود جنگ اقتصادی بر کشور حاکم است از اساس دروغ است . ایران توسط امریکا از نظر اقتصادی اشغال شده است .. چرا ایران تماشاگر بیش نیست و هیچ کاری نمیتواند بکند و منتظر معجزه است معجزه ای که معلوم نیست کی اتفاق بیافتد و در طی این مدت افراد زیادی از زندگی ساقط شده و میشوند. تنها استراتژی ایران تاب اوری است تا بلکه دشمن خشته شده و ایران را ترک کند
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۸
    0 0
    یه عده از ادعای انقلابی بودن نون میخورند یه عده از اعتراف به اپوزیسیون بودن ضد نظام کاسبن از این تعداد مدعی انقلابی در مجلس چندتا واقعا پای کار پیدا میشوند که به جای دامن زدن به حواشی به خاطر خدا یه کاری واسه این ملت مظلوم وشریف بکنه.
  • IR ۰۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۹
    0 0
    تا صالحین و موحدین بر مسندها نیایند هیچی به نفع محرومان شکل نخواهد گرفت . متخصصان متعهدی که در مسند نیستند همان مستضعف ها هستند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس