کد خبر 1131918
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
کارگزاری بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان یزد، رادیاتور ایران و کاشی پارس در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پتروشیمی ارومیه، فرآوری زغال سنگ پرورده طبس در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۴۷هزار و ۱۷واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۵۱۴هزار و ۳۹۸واحد به کار خود پایان داد و بیش از  ۴میلیارد و ۲۰۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۳۱۶میلیارد تومان در ۷۷۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار در بازار بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان یزد، رادیاتور ایران و کاشی پارس بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های داروسازی کوثر، پالایش نفت بندرعباس و کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۵۴۸میلیون ورقه به‌ارزش ۳هزار و ۴۵۶میلیارد تومان در ۵۹۳هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۵۳واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۷۲۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پتروشیمی ارومیه، فرآوری زغالسنگ پرورده طبس و سرمایه‌گذاری مسکن الوند بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های نفت پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول و صنایع ماشین‌های اداری ایران بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    1 0
    دولت به فکرکردم سهام فروختیم تایگ گوشه ازبدبختیهانیازهامون کمتربشه ولی دولت دست گزاشت روی مال مردم ومنت میزارن که برای مردم کاری کردن من ازاین دولت وودولت مردان راضی نیستم ازسیستم کازیشنون ناراز یم
  • IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۷
    0 0
    سودنگو ، قمار بگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس