کد خبر 1131893
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده ی بیشتر از خطوط تلفن، استفاده از دستگاه سانترال نیز افزایش یافته است. دستگاه سانترال در مدیریت بهتر خطوط و پایین آوردن هزینه ی مخابراتی به شما کمک می کند. با توجه به گسترش بیزینس ها، استفاده از این فناوری نیز بسیار افزایش یافته است از این رو مشاغل مرتبط با نصب و راه اندازی سانترال نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 معرفی پکیج های آموزش سانترال:

دستگاه های سانترال انواع و مدل های بسیار زیادی دارند که شیوه ی نصب و راه اندازی هر کدام از این مدل ها متفاوت هستند. مجموعه پی بی ایکس شاپ پکیج های آموزش مدل های مختلف دستگاه سانترال را ارائه کرده است که به کمک این پکیج ها می توانید به بازارکار این حوزه وارد شوید.

انواع پکیج های آموزشی:

در حال حاضر مجموعه پی بی ایکس شاپ 14 پکیج آموزشی دارد. همانطور که در بالا ذکر شد دستگاه های سانترال انواع و مدل های مختلفی دارد ولی به طور کلی می توان این سانترال ها را به دو دسته ی مخابراتی و تحت شبکه تقسیم کرد. مجموعه پی بی ایکس شاپ، پکیج های آموزشی مدل های پرطرفدار و پرکاربرد دستگاه های سانترال را تولید کرده است که با این پکیج ها می توانید آموزش صفر تا صد نصب و راه اندازی دستگاه را به طور عملی انجام دهید.

انواع پکیج های آموزشی:

پکیج های آموزشی ما به دو دسته ی مقدماتی و جامع تقسیم می شوند. این پکیج ها برای افراد حرفه ای و مبتدی طراحی و تولید شده اند. پکیج های مقدماتی برای آشناییت با حوزه ی کاری و نحوه ی برنامه ریزی دستگاه های سانترال کاربرد دارد و پکیج های جامع آموزش صفر تا صد را به صورت کاملا عملی به همراه دارد که به کمک این پکیج ها می توانید تمامی مراحل را به تنهایی انجام دهید.

معرفی پکیج آموزش سانترال پاناسونیک ۸۲۴ دوره مقدماتی:

این پکیج آموزشی بیش از 180 دقیقه ویدئو برنامه ریزی سانترال 824 دارد. در این پکیج اجرای سناریو های کاملا عملی و کاربردی ارائه شده است.

در این پکیج مقدماتی برنامه ریزی گام به گام مرکز تلفن با استفاده از نرم افزار KX-TE main tenance console آموزش داده شده است و همچنین شامل یک ساعت سناریوی کاملا عملی شامل معرفی دستگاه ، نصب دستگاه ،برنامه ریزی با تلفن ۷۷۳۰ و بررسی کدهای مهم هست.

سرفصل های آموزشی پکیج مقدماتی:

· آموزش نرم افزار برنامه ریزی

· برقراری ارتباط با سانترال و شروع برنامه ریزی

· معرفی بخش های مختلف برنامه ریزی

· تنظیم ساعت و تاریخ دستگاه      

· تنظیم کردن پسورد دستگاه 

· معرفی کدها (پیدا کردن کدهای برنامه ریزی از طریق نرم افزار)

· تنظیم پلن دستگاه (numbering plan) 

· بررسی کامل پلن های سانترال و تفاوت آنها

ویژگی های این پکیج:

· این پکیج نیز همانند دیگر پکیج های آموزشی این دوره پشتیبانی مادام العمر دارد. اگر در هر جایی از دوره به کمک نیاز داشتید می توانید با مراجعه به بخش انجمن سوالات خود را مطرح کنید. پشتیبانی پکیج ما هفت روزه هفته است.

· این دوره آموزشی که به صورت آنلاین و کاملا علمی طراحی و تولید شده است؛ به گونه ای که نیاز به اطلاعات قبلی جهت برنامه ریزی و کانفیگ مرکز تلفن مانند راه اندازی خطوط داخلی ، شهری ، راه اندازی دیزا ، اجرای انواع محدودیت برروی داخلی ها و…. را ندارید و شما با استفاده از این پکیج آموزشی می توانید بسیاری از پروژه های خود را از صفر تا صد به طور کامل اجرا کنید.

پکیج جامع آموزش سانترال پاناسونیک TDA:

این پکیج آموزش تمامی مراحل نصب، راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه سانترال پاناسونیک سری TDA در بردارد. این پکیج بیش از 18 ساعت ویدیو آموزشی ازتمامی بخش های سانترال  TDA دارد که اجرای سناریوهای عملی و ارتباطات سخت افزاری و نرم افزاری را ارائه کرده است.

پکیج جامع سانترال پاناسونیک TDA همانند دیگر پکیج های آموزشی ما آپدیت رایگان مادام العمر دارد. همچنین در زمان اجرای پروژه یا هر زمان دیگری که به پشتیبانی نیاز داشتید می توانید از اپراتورهای ما کمک بگیرید تا در کمترین زمان ممکن جواب سوالات شما را بدهند.

این پکیج آموزشی سه بخش مختلف را شامل می شود که در ادامه به بررسی هر کدام از این بخش ها می پردازیم:

بخش اول این پکیج شامل 93 دقیقه ویدیو آموزشی شامل نصب اولیه سانترال ، نصب کارت های سانترال، معرفی دستگاه و راع TDA ، ارتباط کارت ها با پست مخابراتی ۳۰۰ زوجی، نصب ترمینال کروز، رانژه بندی جهت راه اندازی کامل تلفن های دیجیتال، آنالوگ، هایبرید، نصب پریز تلفن و همچنین راه اندازی کامل کارت های هایبرید با بررسی تمامی قابلیت های آن هست.

بخش دوم این پکیج، مختص برنامه ریزی سانترال TDA است و بیش از 9 ساعت ویدیوی آموزشی از تمامی بخش های نرم افزار برنامه ریزی سانترال پاناسونیک دارد. در این بخش تنظیمات مربوط به داخلی ها، کلاس بندی ها، ترانک بندی خطوط شهری، راه اندازی دیزا یک مرحله ای و چند مرحله ای، محدودیت در شماره گیری، بررسی کامل تمامی گروه ها و هر آنچه که شما در هر پروژه نیاز داشته باشید؛ گنجانده شده است که بسیاری از این مباحث فراتر از نیاز و انتظار شماست.

بخش سوم و آخر این پکیج شامل 7 ساعت و 20 دقیقه ویدیو آموزشی است که بر پایه اجرای سناریوی کاملا عملی است. در این بخش نصب، راه اندازی و برنامه ریزی این دستگاه به صورت کاملا عملی نشان داده می شود.

**این محتوا تبلیغاتی است**

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس